اخبار بازی

معرفی صداگذار شخصیت Mary Jane در بازی Spider-Man

صداگذار شخصیت Mary Jane

وی جی مگ: به تازگی Laura Bailey در صداگذاری بازی‌های ویدئویی فعال شده است. او صداگذاری شخیت‌های زیادی را تاکنون انجام داده است. نام یکی از این شخصیت‌ها را به زبان بیاورید، احتمالا او صداگذاری را انجام داده است.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی در تویتی اعلام شد که او صداگذار یکی از کارکترهای بازی Spider-Man است. Bryan Inthar در تویت خود تائید کرد که او به عنوان صداگذار Mary Jane مشغول به کار است و همچنین گفت که او یک شخص با استعداد است.

او در بازی Spider-Man Unlimited که برای پلتفرم iOS منتشر شده بود نیز به عنوان Spider-Woman صدا گذاری کرده بود. صدای  Laura Bailey گیرا و زیبا است و می‌تواند حس یک شخصیت واقعی را به پلیر بدهد.

در بازی Spider-Man بازهم داستان Peter Parker در شهر New York روایت می‌شود و این بار با دشمنان بیشتری رو به رو می‌شود. اگر تریلر بازی را مشاهده کرده باشید متوجه می‌شوید که شخصیت Spider-Man نسبت به بازی‌های قبل از انعطاف‌پذیری بیشتری برخوردار است. البته مثل همیشه بازی از گرافیک واقع‌گرایانه برخوردار نیست و فانتزی است که برای این عنوان می‌تواند مناسب باشد چرا که شخصیت‌های فانتزی زیادی در این داستان وجود دارند.

بازی Spider-Man در دست توسعه است و در تاریخ 7 سپتامبر 2018 به طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 15 =