اخبار بازی

منتظر معرفی بازی Resident Evil 3 Remake باشیم ؟

منتظر معرفی بازی Resident Evil 3 Remake باشیم ؟

وی جی مگ: آیا باید منتظر معرفی بازی Resident Evil 3 Remake باشیم ؟ واکنش اکانت توییتر رسمی سری بازی Resident Evil به سالگرد سری Friday The 13th به گونه‌ای بوده که می‌توان آن را نوعی معرفی برای بازسازی نسخه سوم مجموعه Resident Evil در نظر گرفت.

به گزارش وی جی مگ، اکانت توییتر این سری عکسی از Nemesis به اشتراک گذاشته و چنین نوشته‌ای را بالای آن درج کرده است «ما شکارچی بی‌رحم خود را در اختیار داریم که ظاهرا قصد ندارد کشته شود.» چنان‌چه نمی‌دانید قضیه از چه قرار است Nemesis در واقع شخصیت منفی اصلی بازی Resident Evil 3: Nemesis و پس از آن دومین شخصیت منفی بازی Resident Evil: Apocalypse بوده است. پیش‌زمینه داستانی این موجود بدین گونه است که او توسط شعبه اروپایی شرکت Umbrella در آزمایشگاه‌های پاریس ساخته شده است. این موجود تمامی نکات مثبت و قدرت B.O.W را در اختیار داشته و در عین حال با برخورداری از ضریب هوشی بالا می‌تواند دستورات خود را دنبال کند.

در حال حاضر شاید تنها برداشتی که می‌توان از اقدام صورت گرفته توسط صفحه توییتر رسمی Resident Evil کرد این‌گونه باشد که شرکت کپکام در حال فراهم کردن مقدمات لازم برای معرفی بازی Resident Evil 3 Remake است. واکنش صورت گرفته توسط بسیاری از طرفداران این سری نیز به گونه‌ای بوده که بازسازی نسخه سوم Resident Evil مورد تایید قرار گرفته است. البته در حال حاضر تمامی این موارد در حد حس و گمان و شایعه بوده باید تا انتشار اخبار رسمی منتظر بمانیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + بیست =