اخبار بازی

میزان فروش Zelda: Breath of the Wild از Super Mario Odyssey پیشی گرفت

میزان فروش Zelda: Breath of the Wild از Super Mario Odyssey پیشی گرفت

وی جی مگ: میزان فروش Zelda: Breath of the Wild از Super Mario Odyssey پیشی گرفت. معمولا بازی‌های قدیمی فروش کمتری را به نسبت عناوین جدیدتر تجربه می‌کنند. بازی‌های جدید بیشتر در مرکز توجهات قرار داشته بحث‌های مختلف را به خود اختصاص می‌دهند. البته استثناهایی هم در این رابطه وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، مواردی هم‌چون Rocket League, Minecraft, GTA, The Elder Scrolls و البته بازی‌های نینتندو از جمله مثال‌های این استثناها محسوب می‌شوند. همزمان که از عرضه عناوین جدید شرکت نینتندو می‌گذرد و با توجه به اینکه نسخه جدید Mario نیز در بازار وجود دارد و آخرین نسخه از Zelda هم پیش از Mario در بازار عرضه شده و قدیمی‌تر از آن به شمار می‌رود انتظار کلی بدین صورت بود که Zelda: Breath of the Wild فروش کمتری به نسبت Super Mario Odyssey داشته باشد.

اما برای این مورد به خصوص همه چیز برعکس شکل گرفته است. در سه‌ماهه گذشته Breath of the Wild میزان 840 هزار نسخه فروش داشته در حالی 760 هزار واحد از Super Mario Odyssey فروخته شده است. مجموع فروش Super Mario Odyssey هم‌چنان بالاتر بوده اما سرعت آن کاهش یافته است. در مقابل Breath of the Wild دوام فروش خود را حفظ کرده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 5 =