اخبار بازی

نسخه جدید BioShock در دست ساخت است ؟

نسخه جدید BioShock در دست ساخت است ؟

وی جی مگ: در جریان نشست مالی اخیر Take Two این کمپانی اعلام کرد که در جریان سال مالی جاری خود به دنبال عرضه چند بازی مختلف است. آثاری که در میان آنها چند بازی معرفی نشده حضور دارد و به همین واسطه برخی اعتقاد دارند که احتمال نسخه جدید Bioshock در دست ساخت است.

به گزارش وی جی مگ، مدیران Take Two اعلام کرده‌اند که آنها در جریان سال مالی جاری خود به دنبال عرضه آثاری همچون Borderlands 3، NBA 2K20، WWE 2K20، The Outer Worlds و Ancestors هستند. با این حال آنها در ادامه توضیح داده‌اند که عرضه چند بازی معرفی نشده نیز در برنامه آنها قرار دارد.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید سال مالی کمپانی‌های مختلف در ماه‌های ابتدایی سال میلادی به پایان می‌رسد و همین موضوع نشان می‌دهد که بازی‌های معرفی نشده Take Two می‌توانند در سال 2019 یا ابتدای 2020 عرضه می‌شوند. با توجه به همین موضوع برخی کارشناس‌ها و طرفداران اعتقاد دارند که یکی از این پروژه‌های معرفی نشده می‌تواند نسخه جدید Bioshock باشد.

مسئولین Take Two هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده‌اند که اما می‌توان انتظار داشت که بازی‌های معرفی نشده آنها در جریان E3 2019 رونمایی شده و در انتهای سال جاری میلادی یا ابتدای 2020 روانه بازار شوند. مسئله‌ای که می‌توان باز هم احتمال معرفی و عرضه نسخه جدید Bioshock را افزایش دهد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − دوازده =