اخبار بازی

نسخه جدید Killzone در دست ساخت است ؟

نسخه جدید Killzone در دست ساخت است ؟

وی جی مگ: در سال 2018 بود که استودیو Guerrilla Games به عنوان سازندگان Horizon Zero Dawn و مجموعه Killzone عضو سابق Ubisoft یعنی سایمون لاروش را استخدام کردند که به عنوان کارگردان گیم‌پلی روی Rainbow Six Siege کار کرده بود. بازیسازی که حالا فعالیت خود را در این استودیو افزایش داده و همین موضوع احتمال ساخت نسخه جدید Killzone را افزایش داده.

به گزارش وی جی مگ، هرچند بسیاری انتظار دارند که استودیو Guerrilla Games روی ادامه Horizon Zero Dawn کار کنند اما بعید نیست که آنها دو پروژه در دست ساخت داشته باشند و یکی از آنها نسخه جدید Killzone یا اثری کاملا جدید باشد. به تازگی این استودیو داخلی سونی آگهی استخدامی را منتشر کرده و به دنبال جذب تعداد زیادی نیرو برای کار روی بازی آنلاین است.

در همین راستا کریس لی نیز به تیم Guerrilla Games اضافه شده که در گذشته به عنوان طراح بازی روی Rainbow Six Siege کار کرده. همین موضوع نشان می‌دهد که در آینده یا نسخه جدید Killzone با تمرکز زیادی روی حالت آنلاین ساخته می‌شود یا این استودیو مشغول توسعه اثری آنلاین و البته کاملا جدید است.

باید به این نکته نیز توجه داشت که تعداد اعضای استودیو Guerrilla Games طی چند ماه اخیر از 250 به 400 نفر افزایش داشته که نشان می‌دهد آنها در حال حاضر توانایی کار روی چند بازی مختلف را در اختیار دارند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 9 =