اخبار بازی

نسخه موبایل League of Legends در دست ساخت است

نسخه موبایل League of Legends در دست ساخت است

وی جی مگ: براساس گزارش جدید منتشر شده ظاهرا دو شرکت Riot Games و Tencent ساخت نسخه موبایل League of Legends را در دستور کار قرار داده است. در حالی بازی نام‌برده هم‌اکنون نیز از تعداد پلیرهای فراوانی برخوردار است اما به نظر می‌رسد شاهد حضور آن در دستگاه‌های جدیدی نیز خواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از Reuters استودیو Riot Games و کمپانی مادر آن یعنی Tencent در حال کار روی نسخه موبایل League of Legends هستند. این اطلاعات از سوی سه منبع مختلف به دست Reuters رسیده که نسخه موبایل این بازی در حال تولید قرار دارد. گزارش مورد بحث بیان می‌دارد این نسخه بیش از یک سال است که در حال ساخت و توسعه قرار داشته با این حال منبع دیگر در همین گزارش مدعی شده که احتمالا شاهد عرضه آن در سال 2019 نخواهیم بود.

به دنبال این موضوع وبسایت کوتاکو به نقل از یک منبع دیگر اظهار کرد نسخه موبایل بازی همانند نسخه PC نبوده و شامل شخصیت‌ها، آیتم‌ها و Rune های کمتر خواهد بود. هم‌چنین توسعه این نسخه از ابتدا به صورت اختصاصی برای موبایل آغاز شده و صرفا یک اقتباس از نسخه اصلی آن روی PC نخواهد بود. ناگفته نماند تاکنون دو شرکت سازنده هیچ واکنشی به این مسئله نشان نداده‌اند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + 4 =