اخبار بازی

نسخه PS4 بازی Don’t Starve دارای بیش از یک میلیون پلیر است

نسخه PS4 بازی Don’t Starve دارای بیش از یک میلیون پلیر است 1

Klei Entertainment سازنده بازی Don’t Starve تائید کرده است که این عنوان – که هم اکنون به صورت رایگان در PlayStation Plus برای PS4 داران قرار دارد- دارای بیش از یک میلیون پلیر است. آن طور که پیداست نسخه PS Vita بازی نیز در حال بررسی است.
Corey Rollins از Klei Entertainment، در مصاحبه ای که با وبسایت Edge داشته است، گفته:

“بازی Don’t Starve تا پایان سال 2013 بیش از یک میلیون پلیر داشت.”

“با PlayStation Plus، حمایت از بازی بیشتر شد و کسانی که این عنوان را امتحان نکرده بودند، به کمک این سرویس آن را انجام دادند و ازش لذت بردند. برخی از افراد هم از نسخه PC این بازی استفاده می کردند که با انتشار DLC علاقه آن ها به بازی افزایش پیدا کرد.”

این موفقیت باعث تحریک Klei شده است تا به دنبال عرضه نسخه PS Vita نیز باشند، با توجه به اینکه بازیکان می توانند Don’t Starve را به وسیله قابلیت کنترل از راه دور PS4 (به وسیله PS Vita ) نیز انجام دهند.

Rollins ادامه داد:

“هم اکنون ما در حال بررسی نسخه Vita عنوان Don’t Starve هستیم ولی خیلی در این مورد مطمئن نیستیم. هم اکنون بسیاری از افراد در حال انجام بازی Don’t Starve بر روی کنسول PS4 با استفاده از قابلیت ریموت پلی هستند و ازش هم واقعا لذت می برند. پس ما به دنبال یک عرضه مناسب برای ویتا هستیم. همانند نسخه های iOS و گوشی های هوشمند، این مساله ای است که در حال بررسی آن هستیم و فکر امکان انجام آن را داریم اما فعلا این کار در اولویت های اول ما نیست.”

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + 4 =