اخبار بازی

نمونه آزمایشی Crystal Cove ویژگی های جدید Oculus Rift را نشان می دهد

نمونه آزمایشی Crystal Cove ویژگی های جدید Oculus Rift را نشان می دهد 1

تیمی که مشغول فعالیت بر روی آکولوس ریفت هستند به شدت سعی دارد تجربه ای واقعی را به لطف VR پدید آورند. اولین نمونه آزمایشی آکولوس ریفت برای بار نخست در نمایشگاه CES امسال به نمایش در آمد. Crystal Cove نام دیگر نمونه آزمایشی آکولوس ریفت است که صفحه نمایشگری با کیفیت 1080P دارد. تغییرات اعمال شده از قیبل رفع تاخیر ها (در نمایش)، رفع مشکلات موشن، نمایش صفحه با قابلیت AMOLED هم از دیگر ویژگی های این نمونه آزمایشی است. همچنین دوربین جانبی برای پوشش کامل صورت تعبیه شده است. به لطف این دوربین خارجی، ریفت می تواند حرکت دیگر اعضای بالاتنه را تشخیص دهد. مطمئنا این دوربین باعث خواهد شد تا حس واقعیت بیش از پیش الغا شود. Brendan Iribe مدیر آکولوس ریفت می گوید:

این ها تنها ویژگی های نمونه آزمایشی اند و این نمایش ها، آخرین کیفیت محصول نهایی ما نیستند. وقتی ما احساس کنیم کیفیت کالایی خوب است می توانیم خیلی خوب آن را به بازار عرضه کنیم، آن کالا را معرفی خواهیم کرد. شاید ما باز هم تغییراتی را اعمال کنیم. ما بر روی positional tracking system حدود یک سال کار کرده ایم. ما تجربه های مختلفی به دست آوردیم (با انجام امتحان های مختلف) و به آنچه که می خواستیم رسیدیم.

باید دید سازندگان بازی ها چگونه از این وسیله استقبال خواهند کرد و آن را به کار خواهند گرفت. شاید شاهد تحولی شگرف در نحوه انجام بازی ها باشیم.

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + 4 =