اخبار بازی

همکاری سازندگان بازی Cyberpunk 2077 با جراح‌های مغز و اعصاب

همکاری سازندگان بازی Cyberpunk 2077

وی جی مگ: استودیوی CD Projekt Red تمام تلاش خود را می‌کند تا بازی Cyberpunk 2077 به بهترین شکل ممکن ساخته شود. حتی بازی قبلی آن‌ها یعنی The Witcher 3 Wild Hunt یکی از بهترین بازی‌های این نسل به حساب می‌آید. این تیم در تلاش است تا همه چیز را در نظر بگیرد تا در هنگام عرضه، تجربه بی نقصی را به مخاطبین ارائه دهد.

به گزارش وی جی مگ، سازنده Cyberpunk 2020 صحبتی با وب‌سایت IGN داشت. او توضیحاتی در مورد این پروژه داد و گفت که در نسخه اصلی بازی ایده‌های زیادی وجود داشت و CD Projekt Red کاملا به آن احترام می‌گذارد و محتواهایی در بازی وجود دارد که این بازی را به واقعیت نزدیک می‌کند.

آن‌ها به قدری به این بازی اهمیت می‌دهند که با یک جراح مغز و اعصاب صحبت کردند‌ تا مطمئن شوند که با یک جراح مغز و اعصاب صحبت کردند تا مطمئن شوند بخش سایبرنتیک (نام نظریه‌ای است که مناسبات انسان و ماشین، و مناسبات ماشین‌ها با یکدیگر را تبیین می‌کند.) در بازی به خوبی پیاده‌ سازی می‌شود. آخرین باری که یک تیم در این حد تلاش کرد تا بازی را به واقعیت نزدیک کند کی بود؟ باید این تیم را به خاطر تلاششان تحسین کنیم چرا که می‌خواهند یک بازی عالی را ارائه دهند.

Pondsmith در صحبت‌هایش گفت که ما طرح‌ها، ایده‌ها و تکنولوژی‌ها را فقط با استفاده از تخیل خود نساخته‌ایم بلکه آن‌ها را به گونه‌ای ساخته‌ایم که جنبه واقعیت داشته باشد و روزی در دنیای واقعی بتوانیم شاهد چنین چیزی باشیم. برای مثال برای Cyberware  با یک جراح مغز و اعصاب صحبت کردیم تا بفهمیم چگونه این کار را عملی کنیم و از نظر جراحی این کار چگونه عملی می‌شود.

ناشر این بازی در مورد ریسک‌هایی که به خاطر این بازی پذیرفته بودند صحبت کرده بود. مانند زاویه اول شخص بازی که این بازی را تبدیل به یک بازی تیراندازی اول شخص می‌کند (البته می‌توان زاویه دوربین را به سوم شخص تغییر داد) و یا تصمیم‌هایی که با عواقبی رو به رو هستند و این تصمیم‌ها مانند بازی‌های دیگر نیست.

Adam Kicinski مدیرعامل شرکت CD Projekt Red در آخر صحبت‌هایش گفت که ما هنوز روی این بازی کار می‌کنیم و کارمان با آن تمام نشده است. انتظارات از این بازی بسیار بالا است به خصوص بعد از E3 امسال. ما به خاطر کیفت بازی بسیار خوشحال هستیم.

بازی Cyberpunk 2077 تاریخ عرضه دقیقی ندارد ولی می‌دانیم که این بازی برای PS4، Xbox one و PC و احتمالا نسل بعدی کنسول‌ها عرضه می‌شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 9 =