اخبار بازی

همکاری 505Games و Ovosonico برای ساخت یک بازی جدید

همکاری 505Games و Ovosonico

وی جی مگ: شرکت 505 games و توسعه دهنده مستقل ایتالیایی Ovosonico برای ساخت یک IP جدید شروع به همکاری کردند. BAFTA اعلام کرد که این مشارکت برای این است که این  دو شرکت برای ساخت پروژه جدید خود از قبل برنامه داشتند.

به گزارش وی جی مگ، ناشر این بازی تمام منابع را آماده می‌کند و می‌داند که تیم Ovosonico قرار است چگونه یک بازی AAA مستقل را در دفتر جدید خود در شهر میلان بسازد.

Ovosonico اعلام کرد که علت این مشارکت این است که استودیو تصمیم گرفته تا تجارت خود را به ساخت بازی مستقل AAA گسترش دهد. برای اینکه از رشد هر دو تیم حمایت شود،  Ovosonico مرکز کار خود را به دفتر مدرن و بزرگی در شهر میلان منتقل کرده است.

این اولین باری نیست که 505 games و Ovosonico برای ساخت پروژه جدید باهم کار می‌کنند. این دو شرکت سال قبل با همکاری هم یک بازی معمایی ساختند که برای پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox one و Nintendo Switch منتشر شد و موفق به دریافت جایزه شد.

مدیر عامل و کارگردان  Ovosonico گفت که تمرکز بر روی یک بازی مستقل AAA یعنی ساخت یک IP با ارزش بالا، ولی بیشتر روی طراحی بازی و هزینه کمتر آن تمرکز داریم که این‌ها یک بازی مستقل را تعریف می‌کنند. او در ادامه گفت« ما خیلی هیجان زده هستیم که دوباره با 505 Games همکاری می‌کنیم. ما با یک شرکت موفق همکاری می‌کنیم که با این کار می‌توانیم همچنان مستقل بمانیم و از منابع آن‌ها استفاده کنیم و یک عنوان جذاب، هیجان‌انگیز و منحصر به فرد بسازیم که می‌تواند با سایر عناوین AAA رقابت کند.»

عناوینی که از این شرکت منتشر شدند شامل OverKill’s The Walking Dead، Control، Bloodstained Rigual of the Night، Payday 2، Terraria و A Tale of Two Sons هستند. 505 Games حتی در انتشار بازی Rocket League نقش داشت که کمک می‌کرد تا نسخه Collector’s Edition بازی به طور فیزیکی عرضه شود که این قرارداد بعدا افشا شد.

اطلاعات دیگری از همکاری این دو شرکت و سبک عنوانی که می‌خواهند بسازند موجود نیست و فعلا درهمین حد می‌دانیم که باهم همکاری می‌کنند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − سیزده =