اخبار بازی

واکنش مثبت گیمرها به بازگشت Assassin’s Creed Unity

واکنش مثبت گیمرها به بازگشت Assassin's Creed Unity

وی جی مگ: هجوم و حمله کاربران به صفحه یک بازی به منظور ارائه نقدهای منفی امر نسبتا رایجی بوده که از این طریق سعی می‌کنند نارضایتی خود نسبت به یک اثر و محتوای آن را نشان دهند. در حالی که عکس این موضوع به ندرت اتفاق می‌افتد اما این مورد دقیقا اتفاقی است که به دنبال بازگشت Assassin’s Creed Unity صورت گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، چند روز پیش و پس از حادثه آتش‌سوزی که برای کلیسا نتردام پاریس اتفاق افتاد شرکت فرانسوی Ubisoft از کمک مالی 500 هزار یورویی خود به منظور بازسازی و تعمیر این بنای تاریخی که بیشتر بخش‌های آن در آتش‌سوزی از بین رفت خبر داد. این کمپانی هم‌چنین اعلام کرد بازی Assassin’s Creed Unity که وقایع آن در شهر پاریس روایت می‌شود به مدت چند روز به صورت رایگان در دسترس خواهد بود تا افراد بتوانند بنای کلیسا نتردام موجود در این بازی را مشاهده کنند. پس از این موضوع بود که گیم‌اینفورمر اعلام کرد این اقدام واکنش مثبت گیمرها را به دنبال داشته و آن‌ها در صفحه استیم بازی در حال انتشار نقدهای مثبت برای بازی هستند.

اگرچه بازگشت Assassin’s Creed Unity و امکان تجربه رایگان آن تنها محدود به پلتفرم Uplay می‌شد اما کاربران استیم به صفحه این بازی در پلتفرم Valve هجوم برده و وضعیت کلی نقدها و نمرات آن را از “ترکیب مثبت و منفی” به “بسیار خوب” تغییر دادند. به طوری که حتی آمار نشان می‌دهد تمامی این تغییرات و افزایش نقدهای مثبت بازی در چند روز اخیر و در واکنش به تحسین اقدام Ubisoft صورت گرفته است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 2 =