اخبار بازی

پاسخ Respawn به واکنش طرفداران نسبت به تعداد پلیرها

Gameemag-titanfall

خبر اعلام شده تعداد بازیکنان پشتیبانی شده بازی معروف استدیو Respawn یعنی تایتان فال، در طی چند روز گذشته باعث واکنش های ضد و نقیضی در میان طرفداران شده است بطوری که برخی از این ایده طرفداری و برخی این ایده را نقد می کنند.
این استدیو در طی این چند روز با روش های جالبی از این سیستم پلیر 6 به 6 دفاع کرده است و طراح ارشد بازی آقای Justin Hendry در مصاحبه ای با Polygon اشاره کرده که خیلی ها نمی دانند که بازی از چه قرار است:

وقتی بازیکنان تایتان فال را به شیوه تایتان فال بازی کنند، تعداد پلیر های بازی دیگر برایشان مشکلی نخواهد بود. به شخصه از این ایده طرفداری میکنم زیرا تعداد زیاد پلیرها در صورتی که قرار نباشد زود بمیرم برایم مهم نیست. برای من طراحی گیم پلی بازی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی ادامه داد:

اگر یک بازی قرار است که 6 نفر بر علیه 6 نفر باشد و طراحی گیم پلی به درستی نقش خود را ایفا کند، بازی زیبا می شود و مطمئنا به اندازه یک بازی که هزاران آدم تشنه به خون شما با حرف زدن در گوشتان به دنبال شما هستند، جذاب می شود.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × دو =