اخبار بازی

پایان زندگی بازسازی P.T با دستور Konami

پایان زندگی بازسازی P.T با دستور Konami

وی جی مگ: حدودا ده روز قبل بود که مطلع شدیم کاربری به نام Qimsar دمویی بتا از بازسازی P.T که ساخت توسط انجین Unreal Engine 4 صورت گرفته برای PC منتشرکرد. متاسفانه بازسازی P.T با دستور Konami و به دلایل قانونی متوقف شده است.

به گزارش وی جی مگ، اگرچه سوالی که پیش میاد این است که چرا سایر بازسازی‌های صورت گرفته از P.T توسط Konami متوقف و حذف نشد با اینحال خبرهای خوبی نیز به گوش رسیده. Qimsar در مصاحبه با GameJolt توضیح داد «هنگام صحبت با نماینده شرکت Konami ایشان به من گفتند که کار من در این کمپانی بسیار مورد توجه قرار گرفته. به دلیل بازسازی من، Konami دوباره تمایل دارد تا بازی‌های بزرگ و قانونی (ناگفته نماند بازی‌های دستگاه Pachinko، عناوین موبایلی و ورزشی هم قانونی هستند اما..) بسازد.»

به همین دلیل نه تنها کالاهای به منظور قدردانی از طرف Konami به Qimsar تعلق گرفت بلکه پیشنهاد گذراندن دوره کارآموزی نیز به وی داده شده است. «هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی مورد تایید قرار نگرفته اما کارآموزی به همراه Konami که یعنی می‌توانم کارهای مختلفی با شعبه آمریکا، اروپا و ژاپن این شرکت انجام دهم. دوره کارآموزی می‌تواند موجب فراهم شدن موقعیت‌های شغلی برای داشن‌آموز 17 ساله‌ای شود که هنوز به مدرسه دبیرستان وارد نشده. پروژه بازسازی P.T اولین بازی بود که Qimsar با تجربه 6 ساعت کار با انجین Unreal Engine 4 آن را توسعه داده که بسیار عالی است.»

مایه تاسف است که تلاش‌های صورت گرفته توسط این شخص نمی‌تواند با بقیه به اشتراک گذاشته شود اما همین قدر که توجه Konami را جلب کرده نکته‌ای بسیار مثبت است.

برچسب‌هاKONAMI P.T بازی بازی P.T
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج − 1 =