اخبار بازی

پایان فیلمبرداری صحنه‌های الی و جوئل در The Last of Us Part 2

پایان فیلمبرداری صحنه‌های الی و جوئل در The Last of Us Part 2

وی جی مگ: به دنبال اعلام خبر به اتمام رسیدن فیلمبرداری سکانس پایانی بازی، اکنون نوبت آن رسیده تا نیل دراکمن، کارگردان و نویسنده استودیو ناتی‌داگ در توییتر خود از پایان فیلمبرداری سکانس‌ها و صحنه‌های الی و جوئل در The Last of Us Part 2 خبر دهد.

به گزارش وی جی مگ، امروز صبح دراکمن با انتشار عکسی از تروی بیکر و اشلی جانسون که به عنوان بازیگران و صداپیشگان دو شخصیت جوئل و الی شناخته می‌شوند پایان مراحل فیلمبرداری این دو شخصیت را در The Last of Us Part 2 اعلام کرد. در این تصاویر بیکر و جانسون در لباس‌ها و تجهیزات مربوط به تکنولوژی موشن کپچر دیده می‌شوند. کارگردان و نویسنده اصلی بازی در ضمیمه این عکس نوشت «و اکنون فیلمبرداری صحنه‌های الی و جوئل در The Last of Us Part 2 به اتمام رسید و جاه‌طلبانه‌ترین سکانس سینماتیکی به شمار می‌رفت که ما تاکنون فیلمبرداری کردیم. اشک‌ها سرازیر شدند…»

به دنبال اعلام این موضوع و با توجه به این که چند روز قبل متوجه شدیم سکانس پایانی بازی هم فیلمبرداری شده، چندان دور از انتظار نیست که فرض کنیم این اثر مورد انتظار وارد مراحل انتهایی ساخت و تولید خود شده است. لازم به ذکر است دراکمن مدتی پیش اعلام کرده بود کار موشن کپچر لورا بیلی که وظیفه ایفای نقش شخصیت زن ناشناسی که در تریلر دوم بازی مشاهده کردیم را داشته نیز تمام شده است. با این حال استودیو ناتی‌داگ ضمن واکنش به این توییت اظهار کرد اگرچه بازی به نقطه‌عطف مناسبی رسیده اما هنوز این میان‌پرده‌ها و صحنه‌های سینمایی باید داخل بازی پیاده‌سازی شده و به دنبال آن بازی به طور کامل پولیش گردد و باگ‌ها و ایرادات آن برطرف شوند.

در چند وقت اخیر شایعات و گزارشات بسیاری مبنی بر انتشار The Last of Us Part 2 در انتهای سال 2019 به گوش رسیده است. با توجه به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای که تیم سازنده در چند وقت اخیر در فرایند ساخت بازی کسب کرده، به وقوع پیوستن این مسئله و یا نهایتا عرضه آن در ابتدای 2020 به هیچ وجه دور از انتظار نخواهد بود.

پایان فیلمبرداری صحنه‌های الی و جوئل در The Last of Us Part 2 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 19 =