اخبار بازی

پاییز بازی NBA Playgrounds 2 عرضه می‌شود

پاییز بازی NBA Playgrounds 2 عرضه می‌شود

وی جی مگ: پس از این که تنها یک هفته مانده به انتشار در ماه می گذشته بازی NBA Playgrounds 2 با تاخیر مواجه شد اکنون مشخص شد بازی در پاییز سال جاری عرضه شده و ناشر جدیدی نیز وظیفه نشر آن را برعهده گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، به دنبال تاخیر صورت گرفته، پیش‌خریدهای صورت گرفته لغو و مبالغ آن بازگردانده شد به طوری که بسیاری نگران شدند امر صورت گرفته چیزی فراتر از یک تاخیر ساده است. اکنون با انتشار بیانیه رسمی سازنده این اثر یعنی شرکت Saber Interactive، بازی NBA Playgrounds 2 در پاییز امسال توسط 2K Sports و با برند جدیدی تحت عنوان NBA 2K Playgrounds 2 عرضه می‌شود.

نسخه قبلی این بازی توسط شرکت Mad Dog Games منتشر و موفق شد تنها به صورت دیجیتال یک میلیون نسخه به فروش برساند. Mad Dog Games وظیفه انتشار بازی Shaq Fu: A Legend Reborn را نیز برعهده داشته که به‌تازگی عرضه شده است. مدیر اجرایی Saber Interactive آقای Matt Karch ضمن خرسندی از همکاری آن‌ها با 2K اظهار کرد تصمیم گرفته شده مبنی بر ساخت و انتشار نسخه دوم بازی NBA Playgrounds با همکاری 2K به دلیل وجود هیچ مشکلی با ناشر قبلی یعنی Mad Dog Games نبوده و صرفا به دلیل رشد و موفقیت بیشتر این سری اتخاد شده است.

همان‌طور که اعلام شد NBA 2K Playgrounds 2 پاییز پیش‌رو منتشر شده و Nintendo Switch، XBOX ONE، PS4 و PC پلتفرم‌های مقصد آن به شمار می‌روند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + 19 =