اخبار بازی

پیش‌بینی درآمد ۲۰ میلیارد دلاری بازی‌های Battle Royale

پیش‌بینی درآمد ۲۰ میلیارد دلاری بازی‌های Battle Royale

وی جی مگ: با عرضه عناوینی هم‌چون Fortnite، PUBG و H1Z1 بدون شک بازی‌های Battle Royale به موفقیت‌های باورنکردنی دست پیدا کردند. پس از آن بسیاری از سازندگان سعی کردند از این ژانر در عناوین خود استفاده نمایند که از جمله حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 یکی از مثال‌های آن است. البته بازی‌های زیادی نیز در این دسته با شکست مواجه شدند اما پتانسیل موجود برای موفقیت در این ژانر به حدی فریبنده است که به نظر نمی‌رسد به‌زودی شاهد کاهش سرعت تولید عناوین Battle Royale باشیم.

به گزارش وی جی مگ، پس از اعلام درآمد یک میلیارد دلاری بازی Fortnite، اکنون گزارشی دیگر منتشر شده و درآمد مربوط به آثار ژانر Battle Royale برای سال 2019 را پیش‌بینی کرده است. اطلاعات انتشار یافته توسط Statistica از پیش‌بینی درآمد ۲۰ میلیارد دلاری بازی‌های Battle Royale در سال 2019 خبر می‌دهند که مسلما رقم شگفت‌انگیز و وسوسه‌کننده‌ای است. این مسئله می‌تواند سوال تمامی گیمرها را مبنی بر این که چرا تمامی سازندگان علاقه‌مند به ساخت بازی‌های سبک Battle Royale شدند را پاسخ دهد. به هر حال ناشران و سازندگان در این صنعت به دنبال کسب و کار و پول درآوردن هستند و Battle Royale پتانسیل زیادی برای این موضوع دارد.

همین گزارش مدعی شده درآمد این ژانر تا پایان سال 2018 برابر 12.6 میلیارد دلار خواهد بود که در مقایسه با درآمد 1.7 میلیارد دلاری سال 2017، افزایش قابل توجهی محسوب می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + 4 =