اخبار بازی

پیش‌بینی ژاپنی‌ها از قیمت PlayStation 5

پیش‌بینی ژاپنی‌ها از قیمت PlayStation 5

وی جی مگ: با این که حداقل یک سال تا عرضه کنسول‌های نسل آینده باقی مانده اما گمانه‌زنی در خصوص جوانب مختلف آن‌ها از سوی کاربران تمامی ندارد. فارغ از آن تحلیلگران صنعت بازی نیز همواره پیش‌بینی‌های خود در زمینه میزان فروش، زمان انتشار و قیمت PlayStation 5 و نسل آینده Xbox را منتشر می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، در همین زمینه اکنون نوبت به هیدکی یاسودا تحلیلگر موسسه تحقیقی Ace رسیده تا مطالعات و پیش‌بینی خود در خصوص قیمت PlayStation 5 و سایر موارد مرتبط با کنسول نسل آینده سونی را به اشتراک بگذارد. به عقیده یاسودا کنسول PS5 در نوامبر 2020 با قیمت 499 دلار عرضه می‌شود. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون از کنسول نسل نهمی خانواده PlayStation منتشر شده، یاسودا معتقد است این کنسول از نظر سخت‌افزاری بسیار قدرتمند بوده و نقص‌های مهم PS4 را برطرف می‌کند تا بدین ترتیب سونی یک برگ برنده دیگر در دست داشته باشد.

به گفته این تحلیلگر ژاپنی PS5 در پایان سال مالی اول (برابر با مارس 2021) پس از انتشار خود موفق می‌شود فروش 6 میلیون واحدی را تجربه کند و مجموع فروش آن در سال مالی دوم (مارس 2022) نیز به 15 میلیون نسخه می‌رسد. هم‌چنین عرضه Google Stadia نیز تاثیر قابل توجهی بر سهم سونی در بازار نخواهد داشت. در نهایت باید توجه داشت تمامی این اطلاعات حاصل مطالعاتی است که تحلیلگر مورد بحث از روی بازار به دست آورده و نتیجه آن را به اشتراک گذاشته است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × یک =