خب فروش 5 میلیون نسخه یک هدف معقول برای بازی های AAA نیست.(زیاده) مثلا بازی Tomb Raider تنها 4 میلیون نسخه فروخت در حالی که انتظار سازنده 5-6 میلیون نسخه بود.
اما یوبی سافت برای بازی اسپلینترسل: بلک لیست بر روی این میزان فروش حساب باز کرده بود. با برگزاری کنفرانس درآمد های آینده شرکت در روز گذشته مشخص شد که این بازی تاکنون فقط 2 میلیون نسخه فروخته است. البته به نظر می رسد هدف یوبیسافت کمتر از این حرف ها باشد و فروش 3.4 میلیون نسخه فروش قابل قبولی برای همه باشد.
یوبی سافت انتظار داشت Splinter Cell: Blacklist پنج میلیون نسخه فروش کند
