اخبار بازی

آتاری تعدادی از فرانچایز های مشهور خود را به فروش می رساند

gameemag

شرکت آتاری در حال فروش تعدادی از دستاورد های خود در صنعت گیم است که از مهمترین های آن می توان به Rollercoaster Tycoon , Test Drive و Total Annihilation اشاره کرد.همانطور که می دانید شرکت آتاری به دلیل مشکلات مالی مجبور شده تا این عناوین خود را به حراج بگذارد.این شرکت بعد از اینکه نتوانست خریدار خوبی برای خود پیدا کند مجبور به انجام این کار شده است.

اولین عنوان یعنی Rollercoaster Tycoon قرار است به ارزش 3.5 میلیون دلار حداقل در مزایده به فروش برسد.همانطور که می دانید آخرین نسخه از این سری با نام RollerCoaster Tycoon 3D در سال 2012 برای کنسول دستی موفق نینتندو یعنی 3DS عرضه شد.

عنوان بعدی Test Drive می باشد که آخرین شماره اش در سال 2012 با نام Test Drive: Ferrari Racing Legends عرضه شد و توسط استدیو ی Slightly Mad  Studios خلق گردید.این عنوان نیز به ارزش 1.5 میلیون دلار در این مزایده حضور خواهد داشت.

عنوان Total Annihilation که به واقع یک عنوان استراتژی Real Time است نیز با قیمتی نسبتا ارزان تر در قیاس با دو بازی قبلی در مزایده شرکت می کند.قیمت این عنوان 250 هزار دلار می باشد.این سری بازی تاثیر گذار توسط Chris Taylor خلق شد.ایشان آن زمان در استدیو ی Cavedog Entertainment مشغول به کار بوده است.او در حال حاضر در تیم سازنده ی World of Tanks در حال ساخت یک عنوان Free To Play جدید می باشد.

محمد صاکی

محمد صاکی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × پنج =