اخبار بازی

آخرین گزارش مالی سال 2017 کونامی منتشر شد

آخرین گزارش مالی سال 2017 کونامی منتشر شد

وی جی مگ: امروز کونامی آخرین گزارش مالی خود که منتهی به سال 2017 می‌شود را منتشر کرد. این گزارش به صورت کلی 9 ماه از سال مالی جاری این شرکت را به نمایش گذاشته است.

به گزارش وی جی مگ، کونامی به رشد سالیانه سود روبرو شده است و بخش بازی‌های ویدیوئی بزرگترین کسب و کار سود‌ده کونامی بوده است. کونامی به نظر در بخش بازی‌های موبایلی بسیار موفق عمل کرده است و در کنار آن آثاری مثل Pro Evolution Soccer 2018 و Super Bomberman R که روی کنسول‌های خانگی منتشر شدند، فروش خوبی داشتند.

از بازی‌های موبایلی این شرکت نیز می‌توان به Jikkyou Pawafuru Puroyakayu و Yu-Gi-Oh! Deul Links اشاره کرد. همچنین کونامی از انتظارات خود از آخرین سه ماهه سال ماری جاری خود را منتشر کرد که کمی عجیب به نظر می‌رسد. آنها در ماه فوریه Metal Gear Survive را برای عرضه در برناه دارند اما پیش‌بینی آنها این بوده که در سه ماهه اول سال 2018 سود این شرکت با افت روبرو خواهد شد! البته با در نظر گرفتن این افت، کونامی درآمد بیشتری نسبت به سال قبل خواهد داشت. گرچه به نظر سود این شرکت کمی رشد خواهد داشت. باید دید که گزارش سه ماه آینده که به نوعی گزارش کلی آنها از سال گذشته خواهد بود، با انتشار Metal Gear Survive که انتقادات فراوانی به آن می‌شود به چه شکل خواهد بود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − شش =