اخبار بازی

آغاز دوباره فروش NES Classic Edition در تابستان

وی جی مگ: سال 2016 بود که نینتندو کنسول NES Classic Edition را برای اولین‌بار معرفی کرد. کنسولی که در اصل همان NES قدیمی است که با امکاناتی جدید همراه شده تا گیمرها بتوانند بازی‌های کلاسیک Nintendo را اینبار به واسطه روشی رسمی تجربه کنند.

به گزارش وی جی مگ، با اینکه فروش NES Classic Edition در سطح خوبی قرار داشت اما Nintendo‌ فروش آن را متوقف کرد. با این حال خبر رسیده که نینتندو قصد دارد فروش NES Classic Edition را بار دیگر در تابستان امسال شروع کند. هنوز تاریخ دقیقی برای این موضوع اعلام نشده اما وبسایت رسمی Nintendo از تابستان 2018 برای آغاز دوباره فروش NES Classic Edition‌ یاد کرده. احتمالا در جریان E3 2018 تاریخ عرضه دقیق این کنسول اعلام می‌شود.

اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که قیمت NES Classic Edition همچنان 59.99 دلار است و همراه با آن 30 بازی و کنترلر مخصوصی نیز قرار می‌گیرد. مخاطب‌ها همچنین می‌توانند با پرداخت 9.99 دلار کنترلی اضافه را تهیه کنند تا امکان تجربه بازی‌های دو نفره را به دست آورند. در حال حاضر نینتندو کنسول SNES Classic Edition را نیز به فروش می‌رساند که بسته‌ای مشابه است اینبار با میزبانی کنسول SNES و البته چند بازی که در کنار آن قرار گرفته.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + سه =