اخبار بازی

آمارهایی شگفت‌انگیز از Horizon Zero Dawn

وی جی مگ: چندی پیش بود که به آمار فروش 7.6 میلیون نسخه از Horizon Zero Dawn‌ پرداختیم و حالا سونی آمارهایی شگفت‌انگیز از Horizon Zero Dawn را اعلام کرده که نشان از فعالیت عجیب گیمرها در این بازی دارد. به طور مثال اعلام شده که گیمرها در طول یک سال گذشته 18.2 میلیون Thunderjaw را از پا در آورده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، در بخش دیگری از این آمار استودیو Guerrilla Games اعلام کرده که 15.9 میلیون Bellowbacks و 20.9 میلیون Sawtooth از سوی گیمرها کشته شده‌اند. طبق اطلاعات به دست آمده گیمرها 51 میلیون Watcher، 57.5 میلیون Strider و 35.1 میلیون Broadhead را Override کرده‌اند. یکی از بزرگ‌ترین آمارهای اعلام شده به Shard اختصاص دارد و اعلام شده که گیمرها مجموعا 194 میلیارد Shard‌ را در جریان بازی به دست آورده‌اند.

با توجه به فروش بسیار خوب Horizon Zero Dawn و تبدیل شدن این اثر به پرفروش‌ترین بازی جدید سونی برای PS4 بسیاری انتظار دارند که استودیو Guerrilla Games نسخه بعدی آن را توسعه دهد اما فعلا خبری از تایید رسمی این موضوع نیست. آنها چندی پیش بسته قابل دانلودی را برای ساخته خود منتشر کردند که با واکنش مثبت منتقدها و گیمرها روبرو شود. با این حال می‌توان انتظار داشت که در نمایشگاه E3 امسال شاهد اخبار جدیدی از بازی بعدی استودیو Guerrilla Games‌ باشیم.

در ادامه می‌توانید اینفوگرافی منتشر شده از آمار Horizon Zero Dawn‌ را مشاهده کنید:

آمارهایی شگفت‌انگیز از Horizon Zero Dawn 1

منبع: سونی

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + 11 =