اخبار بازی

آمار دانلود DomiNations به 50 میلیون رسید

آمار دانلود DomiNations به 50 میلیون رسید

وی جی مگ: آمار دانلود بازی موبایل DomiNations به 50 میلیون رسید و در آستانه سالگرد چهار سالگی آن، یک بسته گسترش‌دهنده جدید تحت عنوان Space Age برای محصول مشترک دو کمپانی Nexon و Big Huge Games منتشر خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، از تاریخ 19 مارچ پلیرها می‌توانند به‌روزرسانی Space Age را دریافت کنند. در این بسته گسترش‌دهنده گیمرها می‌توانند تکنولوژی جدیدی را کشف کنند، ساختمان‌های جدید قدرتمندی بسازند و در چالش رویدادهایی هم‌چون فرود روی ماه و آپولو 13 شرکت کنند که به عنوان نقاط عطف زندگی بشریت شناخته می‌شوند. در این بسته افرادی مانند سالی راید اولین فضانورد زن دنیا و یوری گاگارین اولین انسان فضانورد نیز به بازی اضافه می‌شوند.

به دنبال رسیدن آمار دانلود DomiNations به 50 میلیون تیم ترین رئیس استودیو سازنده یعنی Big Huge Games گفت «در طول چهار سال گذشته عنوان DomiNations به واسطه محتویات و مادهای جدید و رویدادهای منظم تکامل پیدا کرده است که به پلیر فرصت‌های بیشتری می‌دهد تا با دیگران به همکاری و در عین حال رقابت بیشتری بپردازد. معرفی بسته گسترش‌دهنده Space Age آغاز دوران مدرن DomiNations خواهد بود. این بسته تکنولوژی و سلاح‌هایی را در اختیار گیمر قرار می‌دهد که می‌تواند با استفاده از آن‌ها سرزمین خود را به یک ابرقدرت جهانی و واقعی تبدیل کند.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + سیزده =