اخبار بازی

آمار یک میلیون دانلود برای The Elder Scrolls Blades در هفته انتشار

آمار یک میلیون دانلود برای The Elder Scrolls Blades در هفته انتشار

وی جی مگ: آمار منتشر شده خبر از آمار یک میلیون دانلود برای The Elder Scrolls Blades روی iOS در هفته اول انتشار می‌دهد. این آمار در حالی که به عملکرد بسیار خوب نسخه جدید این مجموعه نقش‌آفرینی روی موبایل اشاره می‌کند در عین حال باید توجه داشت ساخته جدید Bethesda به صورت نسخه نهایی عرضه شده و هم‌اکنون نسخه Early Access آن در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، آمار یک میلیون دانلودی بازی توسط Sensor Tower به اشتراک گذاشته شده است. باید توجه کرد از آن جایی که این بازی هنوز به صورت کامل منتشر نشده در حال حاضر هیچ گونه تبلیغات و بازاریابی برای آن صورت نگرفته و عرضه آن تنها حکم بر سر زبان انداختن آن به صورت مقدماتی را دارد که البته در این زمینه عملکرد قدرتمندی از خود نشان داده است. از طرفی دیگر آمار یک میلیون دانلود برای The Elder Scrolls Blades در این جا کاملا بی‌معنی است زیرا اکثر افرادی که بازی را دانلود کردند اجازه تجربه آن را نداشته و تنها با صفحه‌ای مواجه شدند که بیان می‌داشت بازی نهایتا قابل بازی خواهد شد.

با تمامی این توضیحات، این آمار نشان می‌دهد پلیرها تا چه اندازه مشتاق تجربه The Elder Scrolls Blades بوده و هنگامی که عرضه شود عملکرد تجاری خوبی از خود برجای می‌گذارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × سه =