اخبار بازی

آمار 15 میلیونی رسیدن Nintendo Switch به فروشنده‌ها

آمار 15 میلیونی رسیدن Nintendo Switch به فروشنده‌ها

وی جی مگ: امروز نینتندو در کنار ارائه گزارش مالی خود، میزان فروش کنسول‌های Nintendo Switch و 3DS را تا پایان ماه دسامبر 2017 اعلام کرد. به نظر می‌رسد که فروش Switch رویایی است.

به گزارش وی جی مگ، طبق تصویری که توسط نینتندو منتشر شده که در انتهای خبر قابل مشاهده است، Switch به فروش رویایی 14.86 میلیون واحد تنها در ده ماه رسیده است. البته آمار مربوط به Switch تا سه روز ابتدایی ماه دسامبر ثبت شده است. همچنین 3DS توانسته تا به رکورد خارق‌العاده 71.99 میلیون واحد در سطح جهان برسد. همچنین فروش Wii U تا به امروز 13.56 میلیون واحد اعلام شده است.

آمار مربوط به Switch فوق‌العاده است چون این کنسول در بسیار از مقاطع زمانی با کمبود در بازار مواجه بود. نینتندو حالا پیش‌بینی کرده تا قبل از پایان سال مالی بتواند 17.74 میلیون واحد از Switch به فروش برساند که به نظر چندان دور از دسترس نیست. این مقدار 1 میلیون واحد بیشتر از چیزی است که نینتندو 3 ماه قبل پیش‌بینی کرده بود.

در زمینه فروش بازی باید گفت که فروش بازی‌های Switch به 52.57 میلیون نسخه رسیده و برای 3DS این رقم بیش از 360 میلیون نسخه است. Wii U نیز به آمار 101 میلیون نسخه بازی فروخته شده رسیده است.

آمار 15 میلیونی رسیدن Nintendo Switch به فروشنده‌ها 1

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × یک =