اخبار بازی

آنچه گذشت… بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم مهر

آنچه گذشت... بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم مهر 1

آنچه گذشت... بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم مهر 2

Control قطعا یکی از عناوین گرافیکی امسال است. جلوه‌های بصری این بازی چه از نظر تکنیکی و چه از نظر هنری، حرف های زیادی برای گفتن دارند. طبق پست اکانت رسمی PlayStation در توییتر، قابلیت Photo Mode قرار است از امروز یعنی 16 اکتبر، در دسترس پلیرها قرار بگیرد تا از صحنه‌های زیبای این بازی تصویر برداری حرفه‌ای‌تری داشته باشید. سازنده‌ی بازی یعنی Remedy نیز اعلام کرد که تا پایان سال جاری، قرار است یک مود جدید و مجانی با نام Expedition نیز، به بازی اضافه گردد.

آنچه گذشت... بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم مهر 3

عنوان تحسین شده The Witcher 3، بدون شک قادر است ماه ها شما را سرگرم خود کند و هنوز هم محتوای جدیدی درخود داشته باشد. اما طی جدیدترین مصاحبه‌ی انجام شده با نویسنده ارشد این بازی یعنی Jakub Szamalek، او به این نکته اشاره کرد که تیم سازنده بازی در CD Projekt Red، زمانی ترس از این داشتند که شاید محتوای بازی چندان غنی نبوده و نیاز به اضافه کردن محتواهای بیشتری در بازی داشته‌اند! لازم به ذکر است که این عنوان حالا برای Switch هم در دسترس قرار دارد.

آنچه گذشت... بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم مهر 4

طبق اعلام شرکت Sony، کنسول نسل بعدی این کمپانی یعنی PS5، از سرویس استریم بازی ها یا همان PS Now نیز پشتیبانی کامل خواهد کرد. درحال حاضر سرویس PS Now بر روی پلتفرم های PS4 و PC در دسترس می‌باشد.

آنچه گذشت... بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم مهر 5

کاربری با یوزرنیم No Spoilers در توییتر، یک پوستر از عنوان Death Stranding با تم فیلم‌های جیمز باند دهه‌ی 60 میلادی طراحی کرده است که در نوع خود، بسیار جالب و شیک بنظر می‌رسد. برای دیدن پوستر در سایز اصلی، کافیست برروی عکس بالا کلیک کنید.

آنچه گذشت... بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم مهر 6

Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition توسط Square Enix و بصورت رسمی معرفی شد. این نسخه، شامل تمامی DLC ها و محتواهای اضافه برای Shadow of the Tomb Raider می‌باشد. همچنین تایید شده است که این بازی برای Google Stadia نیز عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار ورژن Definitive Edition این عنوان، 5 نوامبر یا 14 آبان ماه خواهد بود.

آنچه گذشت... بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم مهر 7

صحبت از Google Stadia شد و زمان خوبیست تا از تاریخ لانچ رسمی آن سخن بگوییم. طبق اعلام رسمی، Google Stadia در تاریخ 19 نوامبر سال جاری برابر با 28 آبان‌ماه در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که بازی پیش‌تر اشاره شده یعنی همان Shadow of the Tomb Raider، در روز لانچ Stadia، در دسترس خواهد بود!

آنچه گذشت... بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم مهر 8

Rebellion اعلام کرد که عنوان Zombie Army 4: Dead War که یک بازی post-apocalyptic خواهد بود، در تاریخ چهارم فوریه سال 2020 برابر با 15 بهمن 98، برای PC در Epic Games Store و همچنین برای PS4 و Xbox One در دسترس خواهد بود. این عنوان شامل ورژن زامبی آدولف هیتلر و همچنین کوسه های زامبی نیز خواهد بود! Rebellion این را نیز تایید کرد که این بازی برروی PC برای یکسال در انحصار Epic Games Store خواهد ماند و نسخه‌ی Steam بازی را در 2021 خواهیم دید.

آنچه گذشت... بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم مهر 9

کمپانی Blizzard در توییتر اعلام کرد که رویداد هالووین بازی Overwatch از 15 اکتبر یعنی دیروز، آغاز شده است. اما نکته‌ی مهمتر این است که حالا Overwatch بر روی Nintendo Switch نیز در دسترس است و همزمان با رویداد هالووین، می‌توانید این نسخه را نیز تجربه کنید.

آنچه گذشت... بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم مهر 10

کنسول همراه Analogue Pocket توسط شرکت Analogue معرفی گردید. این دستگاه قابلیت اجرای بازی‌های Game Boy ،Game Boy Color و Game Boy Advance را خواهد داشت. کارتریج های قدیمی کنسول‌های گفته شده، بصورت مستقیم بر روی این سیستم، قابل استفاده خواهند بود و این دستگاه حتی بازیهای کنسول های دستی Game Gear, Neo Geo Pocket Color و Atari Lynx را نیز بوسیله‌ی یک آداپتور مخصوص، پشتیبانی خواهد کرد. طبق اعلام سازنده این دستگاه تمام این بازی هارا از طریق سخت افزار اجرا کرده و از شبیه سازی یا Emulation استفاده نمی‌کند. صفحه‌ی 3.5 اینچی این دستگاه تا رزلوشن 1600×1440 را نیز، پشتیبانی خواهد کرد. این کنسول همچنین قابلیت داک شدن و اتصال به تلویزیون را نیز خواهد داشت که صد در صد مارا به‌یاد Switch می‌اندازد.

آنچه گذشت... بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم مهر 11

Ps Plus حالا در eBay US با قیمتی معادل با 39 دلار، قابل خریداری است! اشتباه نکنید، این قیمت سه ماهه یا حتی 6 ماهه نیست! این قیمت برای یکسال PS Plus می‌باشد! قیمت اصلی 12 ماه اشتراک پلاس 60 دلار است که در فروشگاه رسمی Sony در دسترس است، اما eBay US فرصت بهتری را برای خریداران فراهم کرده است تا از Plus ارزانتر، لذت ببرند.

نیما هاشمی

نیما هاشمی

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 9 =

  • سلام اقا میثم رمدی درباره موفقیت بازی control چیزی نگفته ایا فروشش خوب بوده ایا کار این استودیو به پایان رسیده اتمسفر بازی فرا فوق العاده است روایت داستان هم به گونه ای بود که احساس میکنی داری فیلم میبینی گیم پلی و کیفیت بصری خیلی خوبی هم داره حیفه واقعا میخوام بدونم رمدی زنده میمونه؟

  • سلام میثم خان
    دوست گرامی به نظرت ps5 ممکنه پشتیبانی از کل بازیای کل پلی استیشن ها رو داشته باشه؟ چون من کلی دیسک ps3 داشتم اما متاسفانه ps4 اجازه نمی ده که بازی ps3 اجرا کنی، حتی چندتا دیسک ps2 هم داشتم اما برای اجرا رو ps4 باید خریداری ش کنی دوباره!!!
    بعد اینکه دث استرندینگ رو آخر سال بخرم ممکنه 500 اینا در بیاد؟ چون پول ندارم برای هزینه روز اولش!!

    • سلام
      هنوز هیچی معلوم نیست. حتی بک وارد روی ps4 هم هنوز تایید رسمی نشده. در مورد بقیه اصلا معلوم نیست.
      اتفاقا به نظر من امکان بک وارد روی 3 و 2 و 1 بیشتر از 4 هست. چون تو زمان عرضه ps5 هنوز ps4 تولید میشه. به هر حال اصلا معلوم نیست
      در مورد DS باید بگم نگران نباش.
      تجربه ثابت کرده بعد از دو ماه بازی های سونی انقدر زیاد میشن که میتونی با 300 اینجورا دست دو بخری. الان days Gone رو میتونی 340 50 بخری.

  • 1.سلام اقا میثم میخواستم بپرسم control بازیی است که طبق گفته ها داستان خوبی داره کیفیت بصری و گیم پلی خیلی خوبی دارد پس چرا فروشش اینقدر کم بوده هفته اول 4 ام وهفته بعد از لیست خارج شد(جدول فروش بریتانیا) یعنی فروشش در جاهای دیگه بیشتر بوده یا کلا فروشش کم بوده