اخبار بازی

آنچه گذشت… سی مهر

آنچه گذشت... سی مهر 1

آنچه گذشت... سی مهر 2

طبق مصاحبه‌ی SegmentNext با Ubisoft Toronto، مشخص شد که پلیرها در عنوان Watch Dogs Legion، قادر خواهند بود تا درهر playthrough (بازی کردن یک بازی از ابتدا تا انتها)، تا 20 کاراکتر مختلف را به گروه خود اضافه کنند و حتی با آنها به بازی کردن بپردازند.

آنچه گذشت... سی مهر 3

به‌نظر می‌رسد که نام نسخه‌ی بعدی از سری بازی های بتمن، Batman: Arkham Legacy خواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده توسط کاربر Sabi در توییتر، در این بازی خواهید توانست تا در نقش کاراکترهای مختلف و معروف خانواده‌ی سری بتمن یعنی Robin, Batgirl, Nightwing و… بازی کنید. Sabi پیش از این نیز پیش بینی های درستی درمورد بازی ها و اطلاعات دیگر دنیای گیم انجام داده بود و این شایعه نیز، احتمال خوبی برای به واقعیت تبدیل شدن خواهد داشت.

آنچه گذشت... سی مهر 4

THQ Nordic از تاریخ انتشار Darksiders Genesis که یک عنوان فرعی از سری Darksiders است، رونمایی کرد. این عنوان در 5 دسامبر (14 آذر) سال جاری برای PC و Stadia در دسترس خواهد بود و نسخه‌ی کنسولی بازی نیز در تاریخ 14 فوریه 2020 برابر با 25 بهمن 98 برای PS4, Xbox One و Switch منتشر خواهد شد.

آنچه گذشت... سی مهر 5

Nintendo Everything در مصاحبه‌ای با تهیه کننده‌ی سری بازی ترسناک Project Zero/Fatal Frame، از Keisuke Kikuchi خواست تا کمی از احتمالات نسخه‌ی جدید این عنوان سخن بگوید، Keisuke Kikuchi در جواب گفت که احتمال ساخت نسخه‌ی جدید این سری بازی وجود خواهد داشت و او مایل است تا یک بازی جدید از این سری برای کنسول Switch بسازد.

آنچه گذشت... سی مهر 6

Bethesda اعلام کرد که تمام پیش خرید کنندگان عنوان Doom Eternal، قادر خواهند بود تا عنوان Doom 64 را بصورت مجانی در زمان انتشار Doom Eternal دریافت کنند. لازم به ذکر است که Doom 64 اولین بار در سال 1997 و بصورت اختصاصی برای Nintendo 64 منتشر شد.

نیما هاشمی

نیما هاشمی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 5 =