اخبار بازی

آنچه گذشت… – نوزدهم مهر

آنچه گذشت… – نوزدهم مهر 1

آنچه گذشت… – نوزدهم مهر 2

چیزی کمتر از یکماه از عرضه‌ی عنوان FIFA 20 نمی‌گذرد و حالا طبق اعلام EA، این عنوان چیزی درحدود 10 میلیون بازی کنند را به خود اختصاص داده است. 450 میلیون مسابقه در بازی انجام شده است و 1.2 بیلیون گل نیز توسط گیمرها، زده شده است.

آنچه گذشت… – نوزدهم مهر 3

طبق اعلام سازنده‌ی سری بازی های Street Fighter یعنی جناب Yoshinori Ono، مشخص شد که قرار است خبر های جدیدی از محتواهای تازه‌ی عنوان Street Fighter V در ماه نوامبر بشنویم. این محتواها شامل کاراکترهای جدیدی نیز خواهند بود.

آنچه گذشت… – نوزدهم مهر 4

دانلد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، توییچ دار شد. اکانت رسمی او در توییچ به ثبت رسید و دیروز نیز اولین استریم خود را از طریق این پلتفرم انجام داد! خبر ناراحت کنند این است که او استریم گیمینگ انجام نخواهد داد و استریم هایش، شامل سخنرانی های وی، خواهند بود. مطمئنا اگر ماینکرفت استریم می‌کرد، جالب‌تر می‌شد.

آنچه گذشت… – نوزدهم مهر 5

عنوان تحسین شده‌ی Resident Evil 2، حالا با قیمت بسیار پایین 20 پوند، در انگلستان به فروش می‌رسد. این قیمت شامل ورژن های کنسولی این عنوان یعنی PS4 و XOne می‌باشد. در آمریکا نیز این بازی با قیمتی حدود 38 دلار برای پلتفرم های ذکر شده در دسترس است.

آنچه گذشت… – نوزدهم مهر 6

بعد از جدیدترین آپدیت iOS که پشتیبانی از دسته های PS4 و Xbox One را به این سیستم عامل آورد، حالا فروشگاه رسمی Apple، دسته های کنسول Xbox One را برای فروش قرار داده است و علاقه‌مندان می‌توانند این دسته ها که همان دسته های اصلی کنسول هستند را از فروشگاه اپل نیز خریداری کنند.

آنچه گذشت… – نوزدهم مهر 7

معاون رئیس برند Xbox یعنی Mike Ybarra، در توییتر شخصی خود اعلام کرد که پس از 20 سال کار با مایکروسافت، از این شرکت جدا خواهد شد و از تمامی اعضای Team Xbox نیز بابت سالها تلاش درکنارهم، تشکر کرد. Phil Spencer رئیس بخش Xbox نیز از او بخاطر تمام زحماتش در سالیان خدمتش، تشکر ویژه‌ای انجام داد.

آنچه گذشت… – نوزدهم مهر 8

درکنار ورژن عادی عنوان Death Stranding، یک ورژن limited edition نیز منتشر خواهد شد که تصویری از کاراکتر Higgs (کاور سمت چپ) را بر روی خود خواهد داشت. این ورژن فعلا فقط در انحصار شعبه‌ی انگلستان فروشگاه آمازون بوده و با قیمت 50 یورو، قابل پیش خرید است.

آنچه گذشت… – نوزدهم مهر 9

ورژن کنسولی عنوان Frostpunk که Frostpunk: Console Edition نام دارد، هم‌اکنون برای پلتفرم های Xbox One و PS4 در دسترس است. این عنوان پیش تر در انحصار PC قرار داشت و یک بازی با سبک post-apocalyptic survival همراه با المان های ساخت و شبیه سازی شهر ها (همچون SimCity) است.

آنچه گذشت… – نوزدهم مهر 10

شرکت نینتندو اعلام کرد که Switch بیش از 10 میلیون دستگاه، در اروپا و از زمان انتشار تابحال فروش داشته است. قبلا هم مشخص شده بود که این کنسول موفق به فروش 36.87 میلیونی در سراسر جهان شده است.

آنچه گذشت… – نوزدهم مهر 11

اطلاعات تازه خبر از این دارند که سازندگان عنوان Hitman یعنی IO Interactive، درحال کار بر روی پروژه‌ی جدیدی هستند که وظیفه‌ی انتشار آن نیز طبق معمول با Warner Bros خواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی IO این پروژه‌ی جدید برای کنسول ها و PC عرضه خواهد شد.

نیما هاشمی

نیما هاشمی

11 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 − 4 =

  • میثم یه سوال
    من تازه سری متال گیر رو شروع کردم (نسخه کالکشن خیلی کالکشن پلی 3)
    برام یه سوال پیش اومد تو mgs3
    مگه شخصیت منقی این نسخه ولگین نباید باشه، چرا بعضیا میگن زیرو شخصیت منفی عه؟
    و اینکه یه سوال چرا اینقدر این سری خوبه و من دیر بازیش کردم 🙂 ؟

      • آخه این چند وقت جو کوجیمایی غریبی تو همه جا هست بخاط DS منم گفتم بازی های این بابارو بازی کنم
        اه… آب در کوزه و ما فلان!
        دستت درست!

      • میثم خداییش جاب بده کلافه شدم! چرا اینقد گیج کننده س…
        الان میهن پرستا دیقیقا دنبال چی بودن که بیگ باس از زیرو بدش اومد و چرا ازشون به عنوان خائن یاد میشه؟! مخم ثوت کشید چرا اینقد داستان سری گیج کنندس
        پ.ن: لحظه کشتن باس تو mgs3 رو تا ابد از یاد نمی برم…

      • Naked Snake discovers that The Boss did not defect the US, but rather was following her orders all along. She was ordered by the Government to gain the trust of Volgin by giving him the nuclear warhead, and her goal was – of course – to gain access to the Legacy. What they didn’t expect though, was that Volgin would actually use the nuclear warhead on the Russian Research Facility to incriminate the US. At that point the US revised The Boss’ mission. She then had to play along in her role and wait to be killed by Naked Snake in order to save the US from being incriminated. She was a hero of her country, forever remembered as a traitor.

      • فدای ولگین شد بدبخت
        اسنیک هم فدای سیاستای کشکی
        دم کوجیما گرم… به امید موفقیت death stranding

  • اقا چه خبره؟؟؟؟:دی
    داریم وارد نسل نهم میشیم و تو همچین مقطع حساسی مدیران و…یکی یکی دارن از ایکس باکس و سونی جدا میشن!
    شان لیدن:(
    اقا نظرت راجب این جدا شدن های یهویی چیه؟(بی زحمت اینو حتما جواب بده)
    پادکست نداریم نه؟
    مثیم جان عین سابق ما پادکست میخوایمااااااااا:)
    دلمون واسه بحث ها و… تنگیده