اخبار بازی

آنچه گذشت… هفته اول آذر

آنچه گذشت... هفته اول آذر 1

آنچه گذشت... هفته اول آذر 2

گزارشات اخیر از احتمال معرفی دو بازی جدید توسط شرکت Capcom در همایش Jump Festa 2020 خبر می‌دهند. Jump Festa در بازه‌ی زمانی 21 تا 22 دسامبر سال میلادی جاری برگذار خواهد شد و کپ کام اعلام کرده است که با 4 بازی به این نمایشگاه خواهد آمد. عناوین Monster Hunter World: Iceborne و Mega Man Zero / ZX Legacy Collection برای حضور در Jump Festa تایید شده‌اند و دو عنوان معرفی نشده‌ی دیگر نیز، امید معرفی بازی های جدیدی توسط این شرکت را می‌دهند. طبق اعلام این شرکت، تمام بازی ها در این همایش، قابل بازی خواهند بود.

آنچه گذشت... هفته اول آذر 3

Red Dead Redemption 2 بالاخره هفته‌ی آینده بر روی پلتفرم مجازی Steam منتشر خواهد شد. راک استار در یک توییت اعلام کرد که این بازی در تاریخ 5 دسامبر برابر با 14 آذر در فروشگاه Steam در دسترس قرار خواهد گرفت.

آنچه گذشت... هفته اول آذر 4

استدیوی Bluepoint به تازگی و به‌مناسبت جشن شکرگذاری، توییتی در همین باب منتشر کرده است. این توییت اما، شامل بخش هایی است که برخی از گیمرها را به فکر وا داشته. برخی احتمال می‌دهند که Bluepoint سعی دارد به این وسیله و با توجه به کلمات استفاده شده در توییت، از پروژه‌ی بعدی خود، اطلاعاتی منتشر کند. طرفداران براین باورند که ممکن است Bluepoint بر روی ریمیکی از Demon’s Souls یا The Legend of Dragoon درحال کار باشد و کلمات توییت بصورت غیرمستقیم، درمورد این عناوین صحبت می‌کنند.

آنچه گذشت... هفته اول آذر 5

طبق اعلام VGC، نایب مدیر Kojima Productions یعنی Ken-Ichiro Imaizui از این استدیو جدا شده است. دلیل این جدایی نیز هنوز کاملا نامشخص می‌باشد. Ken-Ichiro Imaizui و Hideo Kojima استدیوی Kojima Productions را در سال 2015 و پس از جدایی از کونامی، دوباره تاسیس کردند. Ken-Ichiro Imaizui پیش از آن هم بر روی عناوین سری MGS و تا نسخه‌ی Metal Gear Solid: Son’s of Liberty بر روی این فرنچایز کار کرده بود.

آنچه گذشت... هفته اول آذر 6

درحال نزدیکتر شدن به انتشار عنوان Final Fantasy 7 Remake هستیم. بازی‌ای که روزگاری رویایی بیش نبود. سازندگان این عنوان در شرکت Square Enix، تصاویر جدیدی از این عنوان را منتشر کرده‌اند که در ادامه قابل مشاهده می باشند. همچنین، طبق اطلاعات منتشر شده از طرف تیم سازنده، پروسه‌ی ساخت بخش دوم بازی یا همان Final Fantasy VII Remake Part 2، آغاز شده و درحال انجام می‌باشد. با کلیک برروی تصاویر، می‌توانید آنها را در ابعاد کامل ببینید:

آنچه گذشت... هفته اول آذر 16

طبق مصاحبه‌ای توسط Stevivor از رئیس Xbox یعنی Phil Spencer، مشخص شد که به احتمال زیاد، کنسول بعدی مایکروسافت که با اسم رمز Xbox Scarlett شناخته می‌شود، دارای قابلیت های VR نخواهد بود. Phil Spencer دلیل این جریان را، علاقه‌ی پایین طرفداران Xbox به واقعیت مجازی یا VR اعلام کرد. او البته در پایان سخنانش اشاره کرد که احتمال وجود VR در کنسول بعدی بطور کلی از بین نخواهد رفت اما قطعا VR بخشی نخواهد بود که مایکروسافت برروی آن تمرکز بالایی داشته باشد.

آنچه گذشت... هفته اول آذر 17

EA اعلام کرد که Star Wars Jedi: Fallen Order به پرفروش ترین عنوان از نظر میزان فروش دیجیتالی در سری Star Wars تبدیل شده است. این شرکت همچنین اعلام کرد که این بازی، سریع ترین میزان فروش در عناوین سری Star Wars درهنگام لانچ برروی PC را داشته است.

آنچه گذشت... هفته اول آذر 18

Toshihiro Nagoshi در جریان استریم ماهیانه‌ی SegaNama، تایید کرد که کاراکتر محبوب سری یاکوزا یعنی Goro Majima، در نسخه‌ی جدید این عنوان یعنی Yakuza: Like a Dragon حضور خواهد داشت. او همچنین اعلام کرد که برخی از کاراکتر های قدیمی عناوین قبلی سری نیز، در این عنوان حضور دوباره‌ای خواهند داشت.

آنچه گذشت... هفته اول آذر 19

محبوب‌ترین عنوان از سری DMC یعنی Devil May Cry 3، حالا قرار است در سال 2020 به کنسول نینتندو یعنی Switch بیاید. Capcom که پیش از این دو نسخه‌ی قبلی این سری را برای این پلتفرم منتشر کرده بود، حالا اعلام کرد که نسخه‌ی سوم بازی در 22 فوریه 2020 برابر با 3 اسفند 98 برای Switch و با قیمت 20 دلار عرضه خواهد شد.

آنچه گذشت... هفته اول آذر 20

بخش زامبی ها حالا در Call of Duty: Mobile قابل بازی است. این مود همراه با جدیدترین آپدیت بازی، منتشر شد. برای دسترسی به این بخش ابتدا باید حداقل به لول 5 در بازی رسیده باشید، و پس از آن، می‌توانید بخش مبارزه با زامبی هارا در یک تایم محدود بازی کنید. این مود دارای دو حالت Survival و Raid Mode بوده و در مپ Shi No Numa که اولین‌بار در Call of Duty: World at War شاهد آن بودیم، دنبال خواهد شد.

آنچه گذشت... هفته اول آذر 21

عنوان خلاقانه و تحسین شده‌ استدیوی Nomada یعنی Gris این هفته به کنسول PS4 آمد. سبک این عنوان پلتفرمر بوده و داستان خود را بدون حتی یک کلمه دیالوگ، بیان می‌کند. پیشنهاد می‌شود که حتما این عنوان را تجربه کنید. این بازی برای پلتفرم های Switch و PC نیز در دسترس است.

نیما هاشمی

نیما هاشمی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × پنج =