اخبار بازی

آنچه گذشت… 28 و 29 مهر

آنچه گذشت… 28 و 29 مهر 1

آنچه گذشت… 28 و 29 مهر 2

به نظر می‌رسد که Sony Bend، استدیوی سازنده‌ی عنوان Days Gone، حالا در حال کار بر روی مراحل اولیه‌ی پروژه‌ی بعدی شان هستند. هنوز مشخص نیست که این بازی قرار است یک IP جدید باشد یا یک دنباله بر ساخته های قبلی این استدیو، اما چیزی که قطعی به نظر می‌رسد این است که این عنوان جدید برای کنسول نسل بعدی سونی یعنی PS5 درحال ساخت خواهد بود.

آنچه گذشت… 28 و 29 مهر 3

آمارها اینطور نشان می‌دهند که دارندگان سرویس Xbox Game Pass حدود 40% بیشتر از سایر پلیرها، به بازی کردن عناوین مختلف می‌پردازند و این عدد حتی در زمانی که آنها از این سرویس استفاده نمی‌کنند هم پایدار است. همچنین مشخص شده است که Xbox Game Pass دارها، ژانرهای متفاوت تر و بیشتری از بازی هارا نیز، بازی می‌کنند.

آنچه گذشت… 28 و 29 مهر 4

طبق گزارشات NPD، کنسول نینتندو یعنی Switch، موفق شده است تا عنوان پرفروش ترین سخت افزار ماه سپتامبر را به خود اختصاص دهد. نکته‌ی لازم به ذکر این است که این کنسول تا به اینجای کار، پرفروش ترین کنسول سال 2019 می‌باشد!

آنچه گذشت… 28 و 29 مهر 5

کاربری با یوزرنیم RX در وبسایت Artstation، فن آرت بسیار زیبایی از کاراکتر اصلی دنیای Witcher یعنی Geralt و اتمسفر دنیای Cyberpunk 2077 طراحی کرده است که حال و هوای خاصی را به طرفداران ساخته های CD Projekt Red می‌دهد. برای دیدن این فن آرت در اندازه کامل، می‌توانید روی عکس بالا کلیک کنید.

آنچه گذشت… 28 و 29 مهر 6

Sideshow و PCS Collectibles با همکاری یکدیگر، قرار است تا یک مجسمه‌ی بسیار شیک از عنوان اختصاصی PS4 یعنی Marvel’s Spider-Man، را منتشر کنند که قیمتی 1,100 دلاری، خواهد داشت! این مجسمه ورژن های مختلفی دارد و برخی از آنها قابلیت حرکت دادن برخی از بخش های کاراکتر Spider-Man را خواهند داشت. این مجسمه قرار است تا در بازه زمانی ژانویه تا مارچ 2021 به دست خریداران، برسد.

آنچه گذشت… 28 و 29 مهر 7

آمارها نشان می‌دهند که 29% از افراد بین 18 تا 34 سال در انگلستان، ترجیح می‌دهند تا در هنگام مسافرت، کنسول خود را نیز همراه خود ببرند و به بازی کردن بپردازند! این عدد همچنین به 16% در سنین 35 تا 44 کاهش می‌یابد. به‌نظر می‌رسد که انگلیسی ها بجای لذت بردن از طبیعت و دیگر تفریحات، به بازی کردن در تعطیلات و مسافرت هایشان، رو آورده اند که در نوع خود جالب می‌باشد.

آنچه گذشت… 28 و 29 مهر 8

عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order تا حدودا یک ماه دیگر در دسترس خواهد بود و حالا مشخص شده است که این بازی بر روی Xbox One، حجمی معادل 43 گیگابایت خواهد داشت. احتمال می‌رود که همین میزان حجم نیز، برای ورژن PS4 بازی، مورد استفاده قرار بگیرد.

آنچه گذشت… 28 و 29 مهر 9

PewDiePie، یوتوبر و گیمر معروف، حالا در کشور چین بن شده است و ویدئوهای او در چین قابل دسترسی نیست! اگر در چین کلمه‌ی “PewDiePie” را جستجو کنید، هیچ نتیجه‌ای برای شما به نمایش در نخواهد آمد. طبق اطلاعات منتشر شده از طرف PewDiePie، این جریان بخاطر انتشار یک Meme توسط او و اشاره‌ی او به شباهت رئیس جمهور چین به کاراکتر Winnie the Pooh، بوده است!

آنچه گذشت… 28 و 29 مهر 10

طبق توییت منتشر شده توسط Ikumi Nakamura، قرار است تا دنباله‌ای برای عنوان Okami که اولین بار در سال 2006 و برای PS2 توسط کپ کام منتشر شد، ساخته شود. Nakamura یکی از طراحان ورژن اصلی این بازی بود و در پست منتشر شده توسط او، کارگردان بازی Okami، یعنی Hideki Kamiya نیز به وضوح اعلام کرد که Okami باز خواهد گشت!

آنچه گذشت… 28 و 29 مهر 11

Activision اعلام کرد که خبری از لوت باکس ها در Call of Duty: Modern Warfare، نخواهد بود و Battle Pass قرار است تا جایگزین این سیستم شود. Battle Pass در این عنوان همانند بازی Fortnite کار خواهد کرد و پلیرها با انجام برخی از ماموریت های خاص، قادر به دریافت آیتم های مختلف در بازی خواهند بود. Battle Pass ها شامل انواع Free و Premium خواهند بود و قابل خریداری نیز هستند.

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − هشت =