اخبار بازی

آهنگساز بلیزارد از این شرکت جدا شد

آهنگساز بلیزارد از این شرکت جدا شد

شاید اسم Russell Brower برای شما چندان آشنا نباشد اما اگر حداقل در یک دهه گذشته یکی از بازی‌های بلیزارد مثل Overwatch، Diablo 3، Starcraft 2، Heartstone و چند عدد از بسته‌های الحاقی World of Warcraft را تجربه کرده باشید، حتما با کار این آهنگساز آشنا هستید.

بر اساس پستی که Brower در فیسبوک منتشر کرده است، مکان شغلی او در بلیزارد حذف شده و در نتیجه او دیگر با این شرکت همکاری نخواهد کرد. او در این پست اشاره داشت:« در سال‌های گذشته شرکت رشد زیادی کرده است و حالا توپوگرافی تیم طراحی صدا و موسیقی باید با روش جدید طراحی شود. با توجه به تغییرات موجود شغل من به عنوان کارگردان ارشد قسمت صدا و موسیقی دیگر قابل استفاده نیست و از لیست حذف شده است.»

مطمئنا این خبر چندان خوشایند نیست چون این آهنگساز، موسیقی‌های بی‌نظیری برای بازی‌های بلیزارد طراحی کرده است اما حذف موقعیت شغلی او به معنی انتهای خط برای همکاری Brower و بلیزارد نیست. او می‌تواند به عنوان یک آهنگساز مستقل با بلیزارد کار کند. او به زودی یک آلبوم Solo نیز از کارهایش منتشر خواهد کرد. موسیقی متن World of Warcraft که توسط Brower آماده شده بود در سال 2014 به لیست Classic FM Hall of Fame اضافه شد. شاید یکی از بهترین موسیقی‌های او آهنگی با نام Invincible (اسب Lich King) باشد که همراه با بسته الحاقی Wrath of the Lich King عرضه شده بود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + دو =