اخبار بازی

آهنگساز Journey روی یک بازی جدید کار می‌کند

آهنگساز Journey روی یک بازی جدید کار می‌کند

وی جی مگ: بازی Coop ماجراجویی Pode که در جریان Nindies Showcase در ماه مارچ گذشته معرفی شد توجهات نه چندان جالبی را به سوی خود جلب کرده است. امروز سازنده بازی Henchman & Goon اعلام کرد آستین وینتوری آهنگساز Journey که عناوینی دیگری چون The Banner Saga و Assassin’s Creed Syndicate را نیز در کارنامه دارد وظیفه آهنگساری Pode را برعهده خواهد داشت.

به گزارش وی جی مگ، برای تناسب با الهامات نروژی بازی، نوازنده بازی از کمان‌چه هاردنر و سایر سازهای زهی برای تولید موسیقی متن این بازی استفاده کرده است. این آهنگساز در رابطه با پروژه در حال کار خود این‌گونه اظهارنظر کرد «من عاشق کار روی عناوینی هستم که داستان زیبایی برای روایت دارند. Pode نیز مثالی برای این مسئله است که از نوعی زبان شاعرانه استفاده می‌کند و در چند وقت اخیر نیز نظیر آن در بازی‌های دیگر دیده شده است. نیازی نیست که بگویم استایل هنری بکار رفته در بازی خیره‌کننده است. Henchman & Goon و کاگردان بازی Yngvill Hopen با ساخته خود باعث تشویق من شدند تا اثری شخصی و منحصر به فرد را برای نوازندگی مورد جستجو قرار دهم.»

این بازی ماجراجویی Coop پازل، داستان دو شخصیت Bulder و Glo را روایت می‌کند که به یک کوهستان جادویی سفر می‌کنند. Pode برای کنسول Nintendo Switch در حال توسعه بوده و قرار است در تاریخی نامشخص در فصل بهار عرضه شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − 3 =