اخبار بازی

آهنگساز Pirates of Caribbean روی Star Citizen کار می‌کند

آهنگساز Pirates of Caribbean روی Star Citizen کار می‌کند

وی جی مگ: Star Citizen که توسط استودیوی Cloud Imperium Games در حال ساخت است به یکی از جاه طلبانه‌ترین بازی‌های چند سال اخیر تبدیل شده.

تیم سازنده به تازگی جلسه پرسش و پاسخ برگذار کرده که در آن بیشتر به بخش تکنفره داستانی پرداخته شده است. به نظر می‌رسد که ساخت موسیقی متن به خصوص در بخش تکنفره بر عهده Geoff Zanelli بوده است. به گزارش وی جی مگ، Zenelli یک فرد بسیار شناخته شده در هالیوود است که قبلا روی سری Pirates of the Caribbean Dead Men Tell No Tales کار کرده است. او سابقه همکاری با Hans Zimmer افسانه‌ای را نیز در کارنامه دارد و روی فیلم‌ها و سریال‌های زیادی از سال 1997 کار کرده است.

Zenelli اعلام کرد که موسیقی بازی به نوعی طراحی شده است که نسبت به موقعیت که گیمر در آن قرار می‌گیرد واکنش نشان خواهد داد. همه موسیقی متن به گونه‌ای طراحی شده است که انتقال بین آنها بسیار عالی و بدون وقفه انجام خواهد شد. موتور بازی قابلیت تشخصیت موقعیت‌های مختلف را مثل بردن، باختن، محاصره شدن و … را دارد و بر اساس آنها موسیقی متن مورد نظر را پخش خواهد کرد. همچنین Zenelli اعلام کرد که موسیقی موجود در  آخرین دمو توسط ارکستر ضبط نشده اما در نسخه نهایی شاهد این خواهیم بود که موسیقی متن با استفاده از ارکستر بسیار بزرگ نواخته شود. در حال حاضر تاریخ عرضه دقیقی برای Star Citizen در نظر گرفته نشده است اما تست آلفا نسخه 3.1 در ماه مارچ آغاز می‌شود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 4 =