اخبار بازی

آهنگ‌ساز Halo استودیو 343Industries را ترک کرد

آهنگ‌ساز Halo

وی جی مگ: آهنگ ساز بازی Halo یعنی Kazuma Jinnouchi بعد از 7 سال استودیوی 343 Industries را ترک کرد. با توجه به صحبت‌های Jinnouchi، امروز، آخرین روز کاری او در این استودیو بود.

به گزارش وی جی مگ، خبر خروج او از این شرکت توسط اکانت تویتر خودش تائیده شده و گفته که یک فصل جدید به عنوان freelancer را شروع خواهد کرد. همچنین از طرفداران، به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کرد. تویت او به شرح زیر است:

«پس از هفت سال کاری شگفت‌انگیز، امروز، آخرین روز کاری من در استودیو 343 industry به عنوان یک آهنگ‌ساز است. من یک freelancer خواهم شد و فصل جدیدی از ماجراجویی‌های خود را آغاز می‌کنم. از بازی Halo و همه شما سپاس‌گذارم که اجازه دادید کاری را که عاشقش بودم را انجام بدهم. چیزی که الان شده‌ام، بدون شما امکان‌پذیر نبود».

Jinnouchi  حرفه خود را در 343 Industries بعد از سفر از ژاپن به ایالات متحده آمریکا شروع کرد و قبلا در Konami مشغول به کار بود. او روی بازی‌های Metal Gear Solid 4 Guns of the Partiots و Metal Gear Peacwalker کار کرد.

او به عنوان آهنگ ساز بازی‌های Halo 4 و Halo 5 Guardians در این استودیو مشغول به کار بود و می‌توان گفت نقش مهمی در توسعه این بازی‌ها داشته است.

استودیوی 343 Industries هم‌اکنون بازی Halo Infinite را در دست ساخت دارد ولی هنوز تاریخ دقیقی از انتشار این بازی مشخص نکرده است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − هشت =