اخبار بازی

آیا سگ های خفته مجددا بیدار می شوند؟

آیا سگ های خفته مجددا بیدار می شوند؟ 1

در طی یک به روز رسانی ارسال شده در وب سایت United Front Games، سازنده ی عنوان Sleeping Dogs اذعان کرد که در حال کار بر روی سری جدید Sleeping Dogs است.

می خواهیم در مورد پروژه های خود صحبت کنیم، اما فقط می توانیم چیز کوچکی در مورد پروژه های خود به شما بگوییم. بنابراین اعلام می کنیم که ما در حال ساخت یک عنوان جدید هستیم! اما نمی توانیم در مورد آن چیز زیادی بگوییم. در مورد ثبت یک علامت تجاری ممکن است ما نام Triad Wars را به ثبت برسانیم.  فوق العاده هیجان زده ایم که می خواهیم سری دیگری از عنوان Sleeping Dogs را در دست ساخت قرار دهیم. این چیزی ست که ما سالیان سال است که می خواهیم انجام دهیم. بسیار خوشحالیم که مجددا با شرکت Square Enix همکاری می کنیم. در حال حاضر نمی خواهیم اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذاریم  در سال 2014 در مورد این بازی اطلاعات بیشتری را ارائه می دهیم.

شرکت Square Enix هنوز عنوان جدید Sleeping Dogs را به طور رسمی اعلام نکرده است. همچنین این شرکت هنوز تایید نکرده که این عنوان برای چه پلتفرم هایی عرضه خواهد شد. اما اخیرا UFG سازنده ی عنوان سگ های خفته نشان داده که این عنوان می تواند عنوانی برای کنسول های نسل بعد با بخش چند نفره باشد.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 1 =