اخبار بازی

آیا Plants vs Zombies: Garden Warfare 3 درحال ساخت است؟

آیا Plants vs Zombies: Garden Warfare 3 درحال ساخت است؟ 1

وی جی مگ: Plants vs. Zombies: Garden Warfare جزو سری بازی‌های جالب و سرگرم کننده‌ی دنیای گیم به‌حساب می‌آید که از سال 2016 تابحال، خبری از آن نبوده است. اما طبق اطلاعات لیک شده، احتمالا بعد از سالها دوباره شاهد بازگشت این سری خواهیم بود.

به‌نظر می‌رسد که Plants vs Zombies: Garden Warfare 3 درحال حاضر توسط PopCap و EA و با اسم رمز “پیک‌نیک” درحال ساخت است و در مراحل تست داخلی یا آلفا به‌سر میبرد. اینطور به‌نظر می‌آید که EA طی هفته‌ی گذشته با ارسال یک ایمیل محرمانه برای تعداد محدودی از پلیرها، آنها را دعوت به تست ورژن آلفای بازی کرده است و تعدادی از این اشخاص تصمیم گرفتند تا این جریان را در Reddit فاش کنند. همچنین، وب‌سایت Eurogamer نیز بصورت رسمی به این تست دعوت شده است و باتوجه به تایید این وب‌سایت، می‌توان انتظار واقعی بودن نسخه‌ی جدید Plants vs Zombies: Garden Warfare را داشت.

باتوجه به این ایمیل‌ها، می‌توان به این نکته پی‌برد که این عنوان در مراحل قابل بازی به‌سر می‌برد و احتمال عرضه‌ی آن درسال جاری نیز، وجود خواهد داشت. پلتفرم‌های مقصد این عنوان نیز فعلا به‌نظر، PS4 و XBox One خواهند بود.

منبع: Dualshockers

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 4 =