اخبار بازی

ابزار تمرینی League of Legends در دسترس قرار گرفت

پاییز گذشته بود که استودیوی Riot ابزار تمرینی (Practice Tool) را برای League of Legends معرفی کرد. به نظر می‌رسد که این ابزار از امروز در دسترس عموم قرار گرفته است.

بر اساس توضیحات Riot این ابزار در واقع یک تجربه تکنفره از محیط و امکانات این بازی به شمار می‌رود. این ویژگی جدید باعث می‌شود که گیمر‌ها تاکتیک‌های جدید را تست کرده و یا به تمرین مکانیزم‌های مختلف گیم‌پلی بپردازند. با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به هدر دادن چندین ساعت در بازی‌های Custom Game نخواهد بود.

این مود تمرکز خاصی روی مکانیزم قهرمان‌ها، کمبو‌ها، Jungle Practice، Last Hit و ساخت بیلد‌ها مختلف دارد. با استفاده از این مود می‌توان به تمرین برای آشنایی بیشتر نقشه‌ها نیز استفاده کرد. به گفته Riot این مود برای استفاده همه گیمر‌ها و با هر سطح از مهارتی در نظر گرفته شده است. Riot می‌گوید که آنها قصد دارند تا با استفاده از این ویژگی، مکانیزم‌های پایه بازی را به گیمر‌ها آموزش دهند.

همچنین Riot اعلام کرد که آنها Practice Tool را مورد نظر قرار خواهند داد تا فشار وارد شده از طریق این ویژگی به سرور‌ها را بررسی کنند تا در صورت بروز مشکل بلافاصله آن را حل و فصل کنند. برای دسترسی به این قسمت در منوی اصلی بازی باید از گزینه Training استفاده کنید. البته برای دسترسی به این ویژگی باید بروزرسانی جدید مربوط به آن را دریافت کنید.

منبع

 

برچسب‌هاLeague of Legends pc Riot Games
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + پنج =