اخبار بازی

اتصال دائمی به اینترنت برای تجربه Metal Gear Survive

اتصال دائمی به اینترنت برای تجربه Metal Gear Survive

وی جی مگ: جدا شدن کوجیما، کارگردان افسانه‌ای سری Metal Gear از شرکت کونامی به اندازه کافی حاشیه به وجود آورد. بعد از این جدایی کونامی بازی Metal Gear Survive را معرفی کرد که اصلا مورد توجه هواداران قرار نگرفت.

به گزارش وی جی مگ، این چند روزه  بتا Metal Gear Survive در حال برگذاری است و بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که تجربه قسمت مالتی‌پلیر و تک‌نفره داستانی فقط با اتصال دائمی به اینترنت امکان‌پذیر است! به نظر می‌رسد که اتصال دائم به اینترنت برای پیاده‌سازی ارتباط بخش تکنفره به آنلاین و Co-op باشد. البته این ادعای کونامی در صحبت با GameSpot است. گرچه باید قبول کرد که همه به اینترنت بسیار خوب و بدون قطعی در همه اوقات دسترسی ندارند و این مورد می‌تواند مشکلات بسیار زیادی به وجود آورد، مخصوصا اگر قصد بازی کردن به صورت آنلاین و Co-op نداشته باشید.

نکته دیگر حضور پرداخت درون برنامه‌ای است. این ویژگی در Metal Gear Solid 5 The Phantom Pain نیز حضور داشت. بر اساس اطلاعاتی که توسط Gamespot منتشر شده است شما می‌توانید با پرداخت پول حقیقی در بازی، پول درون بازی با نام SV Coins دریافت کنید تا بتوانید آیتم‌های مخصوصی درون بازی خریداری کنید. با استفاده SV Coins گیمر می‌تواند Battle Point خریداری کند که در بازی‌های قبلی برای آزاد کردن اسلحه‌ها و امکانات دیگر مورد استفاده قرار می‌گرفت.

باید دید که این تغییرات رادیکال در ساخت Metal Gear Survive و البته جدایی کوجیما چه تاثیری روی این بازی و آینده سری خواهد داشت. نظر شما در مورد Metal Gear Survive چیست؟

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × دو =