اخبار بازی

اتمام مجموعه بازی Fallout در 90 دقیقه

اتمام مجموعه بازی Fallout در ۹۰ دقیقه

وی جی مگ: مجموعه بازی Fallout عناوین فوق‌العاده‌ای در ژانر نقش‌آفرینی به شمار می‌روند که گیمر می‌تواند ساعت‌های طولانی در آن‌‎ها وقت بگذراند. با تکامل این فرنچایز، عناوین آن چه از نظر اندازه و چه از نظر مدت زمانی که صرف آن می‌شود رشد کردند و به همین دلیل گیمر را به مدت طولانی مشغول خود می‌کنند. البته تا زمانی که یک گیمر اسپیدرانر تمامی 5 بازی موجود در سری Fallout را در 90 دقیقه به اتمام برساند.

به گزارش وی جی مگ، اسپیدران شیوه‌ و هدفی از بازی کردن برای برخی گیمرها بوده که طی آن سعی می‌کنند بازی را در کمترین زمان ممکن به اتمام برسانند. معمولا انجام این کار با استفاده از گلیچ‌ها و باگ‌های موجود در بازی‌ها صورت می‌گیرد تا زمان کمتری مصرف شود. یکی از این گیمرهای اسپیدرانر که ظاهرا به هیچ وجه مایل نبوده وقت‌ تلف‌شده‌ای در صحرای سری بازی Fallout داشته باشد رکورد عجیبی در مجموعه بازی Fallout ساخته محبوب شرکت Bethesda به ثبت رسانده است.

این شخص که یوتیوبری به نام Tomatoanus بوده دو بازی اول از این سری را تنها در 18 دقیقه به پایان رسانده. نکته جالب بدین شرح است این شخص موفق شده بازی Fallout New Vegas را تنها در 47 دقیقه تمام کند و سپس در مجموع 90 دقیقه طول کشیده تا به انتهای نسخه چهارم این سری برسد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + نوزده =