اخبار بازی

اتمام Detroit Become Human در 25 تا 30 ساعت

وی جی مگ: مدت زیادی تا انتشار Detroit Become Human‌ باقی نمانده و گیمرها در حال حاضر می‌توانند با دانلود دموی این بازی یکی از اولین ماموریت‌ها را با شخصیت کانر پشت سر بگذارند. از سوی دیگر اما یکی از مسئولین استودیو Quantic Dream اعلام کرده که برای اتمام Detroit Become Human نیاز به زمانی در حدود 25 تا 30 ساعت است.

به گزارش وی جی مگ، مدیر اجرایی استودیو سازنده این بازی در مصاحبه با یکی از وبسایت آلمانی توضیح داده که گیمرها برای اتمام Detroit Become Human از طریق روش‌ها و انتخاب‌های متفاوتی که وجود دارد باید زمانی 25 تا 30 ساعته را به تجربه این عنوان انحصاری جدید PS4 اختصاص دهند. دیگر موضوعی که شاید کنجاوی گیمرها را به خصوص در زمان تجربه دمو به خود جلب کرده باشد، درجه سختی است. بازی که اصولا در ژانر ماجراجویی قرار می‌گیرد و درجه سختی معنای مشخصی برای آن ندارد.

سازندگان بازی در همین رابطه نیز توضیح داده و گفته‌اند که در درجه سختی Casual تمرکز اصلی روی داستان است که تاثیر تصمیمات گیمر به خصوص روی زنده ماندن شخصیت‌های اصلی کاهش پیدا می‌کند. در مقابل درجه سختی Experienced شرایطی را به وجود می‌آورد که طی آن اشتباهات نقش پررنگ‌تری را در سرنوشت شخصیت‌ها و داستان ایفا می‌کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + پانزده =