اخبار بازی

اتهام جنجالی علیه مدیران Quantic Dream

وی جی مگ: استودیو فرانسوی Quantic Dream که توسط David Cage اداره می‌شود آثار بسیار خوبی مثل Heavy Rain، Beyond Two Souls و حالا Detroit Become Human‌ را در کارنامه دارد.

حالا بحث‌هایی برای این استودیو پیش آمده که آنها محیط کاری این استودیو بسیار ناسالم است. گزار‌ش‌هایی که امروز توسط رسانه‌های فرانسوی منتشر شده که توسط Eurogamer منتشر شده، این استودیو و موسسانش یعنی David Cage و Guillaume de Fondaumiere را به رفتار غیر مقتضی محکوم کردند. به گزارش وی جی مگ، Cage وFondaumiere در صحبت با روزنامه Le Monde اعلام کردند که از انتشار این خبر غافل‌گیر شدند و همچنین صحبت‌های انجام شده توسط عضو سابق استودیو را به یاوه سرایی تشبیه کردند.

استودیوی Quantic Dream امروز با انتشار بیانیه‌‌ای رسمی تمام اتهامات را رد کرد. آنها اعلام کردند که همه افراد این استودیو برای آنها مهم هستند. در گزارش مذکور ذکر شده بود که Cage انتظار دارد که همه کارمندان ساعت‌های متمادی و طولانی به کار کردن بپردازند و همچنین نظر همکاران خانم خود را چندان قبول ندارد. به نظر می‌رسد که 83 درصد از کارمند‌های این استودیو آقا هستند. همچنین کیج به صحبت‌های نامناسب در محیط کاری متهم شده است. کیج در مورد اتهامات وارد شده نیز اشاره کرده که بهتر است او را بر اساس کارهایش قضاوت کنند نه صحبت‌های یک فرد مشخص.

همچنین de Fondaumiere به رفتار‌های نامناسب در محیط کاری متهم شده بود در این مورد گفت که تمام این صحبت‌ها از پایه و اساس دروغ است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − 1 =