اخبار بازی

اتومبیل‌های جدیدی به Forza Motorsport 7 اضافه می‌شود

وی جی مگ: مایکروسافت تایید کرده که اتومبیل‌های جدیدی به Forza Motorsport 7 در قالب بسته اتومبیل‌های ماه مارچ اضافه می‌شود. این بسته در کنار اضافه کردن اتومبیل‌های جدید روی بهبود مجموعه طرح‌های گرافیکی بازی نیز تمرکز دارد. به نظر می‌رسد که فعلا باید شاهد تعداد بیشتری از 700 اتومبیلی باشیم که فعلا در اختیار مخاطب‌های Forza Motorsport 7 قرار دارد.

به گزارش وی جی مگ، هفت اتومبیل جدید در بسته ماه مارچ برای Forza Motorsport 7 قرار دارد که شامل 1932 Alfa Romeo 8C 2300 Spider، 1983 Jaguar #44 XJR-5، 1988 Nissan #33 Bob Sharp Racing 300ZX، 1977 Brabham #8 Motor Racing Developments BT45B، 2017 Lincoln Continental، 2017 Chevrolet Colorado ZR2 و 2017 Volvo XC90 R-Design می‌شود.

طبق گفته استودیو Turn 10 بسته ماه مارچ شامل موارد دیگری نیز می‌شود. برای کسانی که پیش‌تر به تماشای مسابقه دیگران علاقه داشتند حالا می‌توانند با استفاده از Spectate Ticker در کنار انجام این کار اطلاعات آماری جامعی را دریافت کنند که شامل مسائل فنی بسیاری می‌شود و می‌تواند تماشای مسابقه دیگران را با کاری جذاب‌تر از همیشه تبدیل کند. قابلیتی دیگری تحت عنوان Telemetry Screen نیز به بازی در بسته ماه مارچ اضافه می‌شود که در زمان تماشای مسابقه دیگران اطلاعات کاملی را از بخش فنی اتومبیل‌های مختلف ارائه می‌کند.

بسته ماه مارچ که اتومبیل‌های جدیدی به Forza Motorsport 7 اضافه می‌کند از امروز در دسترس است و کاربرها می‌توانند با دانلود آن از امکانات جدیدی بهره‌مند شوند.

منبع: مایکروسافت

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − چهارده =