اخبار بازی

اجرای Detroit Become Human به صورت Native 4K روی PS4 Pro

وی جی مگ: همواره ساخته‌های David Cage و استودیو Quantic Dream توجه بسیاری به جلوه‌های گرافیکی داشته و همین موضوع برای Detroit Become Human نیز صدق می‌کند که ماه آینده روی PS4 منتشر خواهد شد. حالا در همین راستا سازندگان بازی خبر از اجرای Detroit Become Human به صورت Native 4K روی PS4 Pro داده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، معمولا در بازی‌های ساخته شده از سوی دیوید کیج گیمر آزادی عمل بسیاری در زمینه حرکت محیطی نداشته و کنترل دوربین تا حد زیادی برعهده سازندگان قرار داشته. همین موضوع احتمالا به آنها اجازه داده که منابع گرافیکی را به خوبی مدیریت کرده و شرایطی را به وجود آوردند که شاهد اجرای Detroit Become Human به صورت Native 4K روی PS4 Pro‌ باشیم. مسئله‌ای که حداقل در چند وقت اخیر برای بازی‌های بزرگ کمتر اتفاق افتاده.

چندی پیش یکی از منابع خبری جزئیات اجرای Detroit Become Human روی PS4 Pro را منتشر کرده و صحبت از وضوح تصویر 4K به میان آمده بود اما به صورت دقیق توضیح داده نشده بود که آیا این وضوح تصویر به صورت واقعی است یا Upscale می‌شود. حالا اما می‌دانیم که Detroit Become Human به یکی از بازی‌هایی تبدیل می‌شود که از وضوح تصویر Native 4K و البته قابلیت HDR به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند. در انتها به این نکته اشاره کنیم که Detroit Become Human در تاریخ 25 ماه می (4 خرداد) به صورت انحصاری برای PS4 منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + 13 =