اخبار بازی

احتمالا اپراتور بعدی Rainbow Six Siege از Ghost Recon Wildlands اضافه می‌شود

احتمالا اپراتور بعدی Rainbow Six Siege از Ghost Recon Wildlands اضافه می‌شود

وی جی مگ: احتمالا هواداران هویت اپراتور بعدی Rainbow Six Siege را کشف کرده باشند. چنان‌چه تئوری‌های پشت این موضوع درست باشد اپراتور بعدی عنوان نام‌برده شخصیت Nomad از بازی Ghost Recon Wildlands خواهد بود و این اولین باری خواهد بود که اپراتور جدید Siege، شخصیتی است که از بازی دیگری انتخاب می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، تئوری اشاره شده روی رویدادی که هم‌اکنون بین دو بازی Wildlands و Siege در حال برگزاری است تمرکز می‌کند. ظاهرا در این رویداد اپراتور Twitch از Siege با اعضای Ghosts همکاری می‌کنند تا ردی از Operative Caveira به دست بیاورند. به‌علاوه پیش از این Ubisoft اظهار کرده بود اپراتور جدید Siege ارتباطی به گذشته شخصیت Nomad خواهد داشت.

در بخشی مختصر از مواردی که در سال سوم در بازی Rainbow Six Siege مشاهده خواهد شد شرکت Ubisoft توضیح داده بود که دو اپراتور بعدی Rainbow Six Siege ، یکی از اسکاتلندیارد (مرکز پلیس شهر لندن) واقع در بریتانیا و دیگری از نیروی دلتا (واحد ضد تروریسم) ایالت متحده آمریکا خواهند بود. براساس اطلاعات کسب شده توسط طرفداران از بیوگرافی رسمی به اشتراک گذاشته، شخصیت Anthony ‘Nomad’ Perryman در واقع پیش از تبدیل شدن به Ghost، عضوی از واحد نیروی دلتا بوده است. در انتها لازم به ذکر است تمامی موارد فوق‌الذکر در حال حاضر حدس و گمان کاربران بازی بوده و باید تا انتشار اخبار رسمی منتظر بمانیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × دو =

  • یعنی من نمیدونم چی بگم
    حدس و گمان کاربرای بازی های یوبی سافت هم عین خودش مسخره س
    آپدیت آخریه که کلا بازیو از حالت واقعی در آورد
    این هم اگر حقیقت داشته باشه که دیگه واقعا باید بگم یوبی سافت دست مریزاد
    عزیزم چیزی به ذهنت نمیرسه یکم بیشتر فکر کن انقدر گفتیم ایده های یوبی سافت بکره بیا چشم خورد اینم نتیجه ش
    بت شکنی یوبی سااافت بت شکنیییی… : |