اخبار بازی

احتمالا بازی چند نفره براساس Justice League در حال ساخت است

وی جی مگ: پس از سری موفق Batman Arkham بسیاری منتظر معرفی بازی جدید استودیو Rocksteady هستند. تمامی نشانه‌ها به پروژه Superman اشاره دارد که به تازگی جزییاتی نیز از آن منتشر شده است. اما اطلاعات دیگری نیز منتشر شده که خبر از ساخت بازی چند نفره براساس Justice League می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا لازم است به این مسئله توجه کنیم که تمامی این اطلاعات توسط 4chan منتشر شده و در حال حاضر باید آن را تنها در حد یک شایعه قلمداد کرد. اما این جزییات به نوعی با گزارشات قبلی منطبق بوده و به همین دلیل بهتر است اگر بازی چند نفره براساس Justice League در حال ساخت است از جزییات آن مطلع باشیم.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط این منبع ناشناس، استودیو Rocksteady به همراه WB Montreal در حال کار روی این بازی چندنفره هستند. به همین دلیل Rocksteady در حال استخدام شخصی برای بخش چندنفره است که آگهی آن در سایت رسمی این کمپانی نیز منتشر شده بود. تمامی این موارد ذکر شده برای ساخت Justice League برنامه‌ریزی شده البته استودیو Rocksteady ابتدا باید مراحل توسعه پروژه Superman خود را تکمیل کند. به نظر می‌رسد این پروژه تا چند هفته دیگر قبل از شروع مراسم E3 معرفی شده و سپس در این نمایشگاه رونمایی کامل از گیم‌پلی آن نیز صورت بگیرد تا هایپ ایجاد شده به نهایت خود برسد.

این اطلاعات ‌هم‌چنین اشاره داشته اگرچه بازی براساس Justice League در حال ساخت است اما بازی Superman که به صورت Open World نیز توسعه می‌یابد هم‌اکنون در اولویت قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × سه =