اخبار بازی

احتمالا بازی Beyond Good & Evil 2 در سال 2020 منتشر می‌شود

احتمالا بازی Beyond Good & Evil 2 در سال 2020 منتشر می‌شود

وی جی مگ: امروز Ubisoft اعلام کرد که تست بتا بازی Beyond Good & Evil 2 در سال 2019 انجام می‌شود و همین موضوع نشان می‌دهد که ساخته جدید این کمپانی به احتمال فراوان برای انتشار در سال 2020 یا انتهای سال 2019 میلادی آماده می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، تاکنون Ubisoft هیچ اشاره‌ای به تاریخ انتشار بازی Beyond Good & Evil 2 نکرده و فعلا به نظر می‌رسد که حتی آماده نمایش کامل گیم‌پلی این بازی نیست. بسیاری انتظار داشتند که در E3 2018 شاهد نمایش گیم‌پلی بازی Beyond Good & Evil 2 باشیم اما اینگونه نشد و نهایتا میشل انسل و تیم سازنده این بازی به نمایشی چند ثانیه‌ای از گیم‌پلی و پخش یک تریلر CG بسنده کرده‌اند که البته با سورپرایز بازگشت Jade شخصیت اصلی قسمت اول همراه شد. برخی کارشناس‌ها اعتقاد دارند که در حال حاضر بازی Beyond Good & Evil 2 چیزی حدود دو سال تا انتشار فاصله دارد و با قرار دادن آن در کنار زمان دسترسی به تست بتا که در سال 2019 است، می‌توان تقریبا انتشار بازی Beyond Good & Evil 2 در سال 2020 میلادی را تایید شده دانست.

برای سال‌ها قرار بود که قسمت دوم مجموعه بازی Beyond Good & Evil ساخته شود و حتی نسخه دوم آن معرفی نیز شده بود اما مراحل ساخت آن دچار چالش‌های بسیاری شد و نهایتا به صورت کامل متوقف شد. میشل انسل طی این سال‌ها روی چندین پروژه کوچک‌تر کار کرد تا نهایتا Ubisoft‌، بازی Beyond Good & Evil 2 را در E3 سال گذشته به صورت رسمی برای بار دوم معرفی کرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − یک =