اخبار بازی

احتمالا بازی Sekiro Shadows Die Twice از Dark Souls سخت‌تر است

احتمالا بازی Sekiro Shadows Die Twice از Dark Souls سخت‌تر است

وی جی مگ: بعد از معرفی بازی Sekiro Shadows Die Twice اعلام شد که این بازی همانند دیگر ساخته‌های From Software یک اثر نقش آفرینی نیست و همین موضوع شایعاتی را به وجود آورد که احتمالا این اثر از بازی‌هایی همچون Dark Souls یا Bloodborne ساده‌تر است اما اطلاعات به دست آمده نشان از این دراد که احتمالا بازی Sekiro Shadows Die Twice از Dark Souls سخت‌تر است.

به گزارش وی جی مگ، در صحبت‌های اخیر هیدتاکا میازاکی با وبسایت گیم‌اسپات این مسئله مطرح شده که «ما فکر می‌کنیم که میزان لذت از گیم‌پلی برای گیمرهای مختلف در مقابله با بازی Sekiro Shadows Die Twice متفاوت خواهد بود. اگر شما گیمری هستید که می‌توانید با صبر کردن، اجزای مختلف را به یکدیگر ارتباط داده و نقاط ضعف دشمن خود را شناسایی کنید، احتمالا اوقات خوبی را با بازی Sekiro Shadows Die Twice سپری خواهید کرد. همین مسئله درباره ساخته‌های قبلی ما همچون Dark Souls 3 نیز صدق می‌کرد. گیمر اگر تمامی درس‌های خود را به خوبی یاد می‌گرفت این امکان را داشت که بازی را بدون حتی دریافت یک ضربه به پایان برساند.»

کارگردان این اثر در ادامه توضیح داده که در ساخته جدید From Software گیمر باید نقشه‌ای سه بعدی را برای پیدا کردن قابلیت‌ها و آیتم‌های مختلف جستجو کند. امکاناتی که در بسیاری از مواقع می‌توان از آنها برای مقابله با دشمن‌ها استفاده کرد. این در حالی است که اگر به ساختار اکشن علاقه‌مند هستید، خود را در خانه پیبدا می‌کنید. برای کسانی که فقط می‌خواهند به دشمن خود حمله کرده و ضربات متعدد شمشیر را روی آنها پیاده کنند، گیم‌پلی بازی حس قدرت را به خوبی منتقل می‌کند. این دسته از گیمرها احتمالا سطحی از چالش و سختی را تجربه می‌کنند که در مرتبه بالاتری نسبت به ساخته‌های قبلی From Software‌ قرار می‌گیرد.

در حال حاضر بازی Sekiro Shadows Die Twice برای Xbox One، PC و PS4 مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد و قرار است که در سال 2019 میلادی عرضه شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + 4 =