اخبار بازی

احتمالا داستان بازی Assassin’s Creed Odyssey قبل از Origins اتفاق می‌افتد

احتمالا داستان بازی Assassin’s Creed Odyssey قبل از Origins اتفاق می‌افتد

وی جی مگ: براساس شواهد به نظر می‌رسد داستان بازی Assassin’s Creed Odyssey قبل از Origins اتفاق می‌افتد. شرکت Ubisoft به تازگی عنوان Assassin’s Creed Odyssey را معرفی کرده که می‌دانیم داستان آن مربوط به یونان باستان خواهد بود. البته بازه زمانی که این اثر در آن دنبال می‌شود هنوز مشخص نبوده و باستان نیز به دوره معینی اشاره نمی‌کند. اما یکی از مواردی که بسیاری به آن اطمینان دارند وقوع حوادث Odyssey پس از Assassin’s Creed Origins است.

دلیل این امر نیز بدین شرح است که براساس تاریخ، بازی از ریشه‌های Assassins Brotherhood تاکنون به عقب بازنگشته است. به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد جدیدترین نسخه این سری از نظر زمانی بسیار به عقب بازگشته و علاوه بر اینکه احتمالا داستان بازی Assassin’s Creed Odyssey قبل از Origins اتفاق می‌افتد احتمالا داستان آن پیش از هر بازی دیگری در سری دنبال خواهد شد. وبسایت Techradar نیز اخیرا گزارشی در این زمینه به دست آورده است. اصل مطلب بدین شرح است که یکی از موارد مهم در Origins، توجه به داستان ریشه‌ ‌های Brotherhood به همراه عقاب‌ها و مسئله Eagle Vision بود.

ظاهرا نیز Assassin’s Creed Odyssey ریشه‌های مربوط به امری دیگر مانند Hidden Blade را بررسی خواهد کرد. در همین راستا یکی از بحث‌های قانع‌کننده درباره مورد ذکر شده به Origins مرتبط می‌شود. هنگامی شخصیت Aya برای اولین بار سلاحی را به Bayek می‌دهد به او می‌گوید که این سلاح توسط شخصی به نام Darius (داریوش یکم) برای قتل Xerxes (خشایار شاه) پادشاه ایرانی مورد استفاده قرار گرفته بود. در همین امتداد نیز باید ذکر شود در هنگام پادشاهی خشایار، جنگ بزرگ میان ایران و امپراطوری باستانی روم و اسپارتان‌ها شکل گرفته بود.

Gamingbolt

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + 20 =