اخبار بازی

احتمالا نسخه جدید Punch-Out در حال ساخت است

احتمالا نسخه جدید Punch-Out در حال ساخت است

وی جی مگ: به نظر می‌رسد نسخه جدید Punch-Out برای کنسول Nintendo Switch در حال ساخت و توسعه قرار دارد. چرا که ظاهرا مایک تایسون وقتی از چیزی ناراحت است نمی‌تواند آن را بروز ندهد.

به گزارش وی جی مگ، مایک تایسون بوکسور آمریکایی افسانه‌ای ظاهرا خبردار شده که قسمت جدیدی از این بازی در حال توسعه بوده و به این دلیل که کمپانی نینتندو برای ساخت آن با او تماس برقرار نکرده ابراز ناراحتی کرده است. این خبر مستقیما توسط تایسون در صفحه توییترش به اشتراک گذاشته شد. «شنیده‌ام که نینتندو در حال کار روی نسخه جدید Punch-Out بوده در حالی که با من تماس و ارتباط برقرار نکرده است. این بازی به مانند گذشته نخواهد شد. زیرا مشت‌ها و ناک‌اوت‌های من این بازی را ساخت.»

همان‌طور که می‌دانید کمپانی نینتندو در چند وقت اخیر هیچ اشاره و یا سرنخی در خصوص کار روی نسخه جدیدی از Punch-Out نکرده و به عبارتی اگر چنین مسئله‌ای صحت داشته باشد مایک تایسون هم‌اکنون آن را لو داده است. اما سوال اصلی بدین شرح است که اگر چنین بازی در حال توسعه قرار دارد تایسون چگونه از وجود آن خبردار شده است. این بوکسور از نسخه NES این مجموعه دیگر در آن مشارکت نداشته است.

با این حال ممکن است تایسون عرضه نسخه NES این بازی برای فروشگاه آنلاین Switch را به عنوان یک نسخه جدید تلقی کرده و به عبارت دیگر برداشت اشتباه کرده است. از طرفی دیگر استودیو Next Level Games که ساخت مجموعه Punch-Out را برعهده دارد در حال کار روی بازی Luigi’s Mansion 3 بوده و از همین رو بعید به نظر می‌رسد پروژه جدیدی از Punch-Out در این استودیو در حال ساخته شدن باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 9 =