اخبار بازی

احتمالا Call of Duty: Modern Warfare 4 از المان‌های F2P استفاده می‌کند

احتمالا Call of Duty: Modern Warfare 4 از المان‌های F2P استفاده می‌کند

وی جی مگ: روز گذشته وبسایت کوتاکو گزارشی را منتشر کرد که بیان می‌داشت وظیفه توسعه Call of Duty 2020 به Treyarch محول شده است. در حالی که پیش از این قرار بود این پروژه توسط Sledgehammer Games و Raven Software ساخته شود اما به دلیل وجود مشکلات متعدد در پروژه و تنش میان دو توسعه‌دهنده، ساخت بازی به سازنده مجموعه Black Ops واگذار شد. در همین میان جزئیاتی در خصوص نسخه سال جاری این مجموعه که احتمالا Call of Duty: Modern Warfare 4 خواهد بود و به دست Infinity Ward توسعه می‌یابد وجود داشته است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از کوتاکو اگرچه بازی Call of Duty: Black Ops 4 در ابتدا پس از انتشار فروش خوبی را تجربه کرد اما نتوانست به میزانی که Activision امید داشت دست پیدا کند. به همین دلیل افراد اجرایی این کمپانی به فکر استفاده از مدل کسب درآمد Free to Play افتاده‌اند. همان‌طور که می‌دانید کمپانی Activision تاکنون هرگز ار این مدل استفاده نکرده اما احتمالا Call of Duty: Modern Warfare 4 از المان‌های F2P بهره خواهد برد. با این حال بحث پیرامون این موضوع درون شرکت ادامه داشته و عده‌ای هم با این ایده مخالف هستند.

به دنبال موفقیت نجومی که Fortnite به دست آورد استفاده از مدل کسب درآمد F2P به نوعی راه‌حل برای تجدید حیات عملکرد تجاری برای تمامی بازی‌ها و سازندگان تبدیل شده و استفاده از این مدل توسط شرکتی چون Activision نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − شش =